Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Рівень: Початковий
Мета: Навчити учнів будувати алгоритми для створення малюнків, розвивати логіку та інтерес до програмування
№2:
Теоретичний блок
Перейдіть на сайт scratch.mit.edu.
Натисніть “Створити”.
У вікні Scratch видаліть Кота (натисніть правою кнопкою → “видалити”).
№3:
Теоретичний блок
Натисни кнопку “Обрати спрайт” (значок кота внизу праворуч).
У пошуку знайди “Pen” або натисни “Перо”.
Обери “Tera the Turtle” або “Pencil” (олівець — дуже цікаво!).
Перетягни його в центр сцени.
№4:
Теоретичний блок
Натисни ліворуч на вкладку “Розширення” (іконка із “плюсом” унизу).
Обери “Pen” — додасться зелений розділ “Перо” у код.
№5:
Теоретичний блок
Секрет: ми будемо багато разів малювати “пелюстку” — обертатися і малювати відрізок. Отримаємо квітку 🌸!
№6:
Теоретичний блок
З розділу “Події” перетягни:
коли натиснуто зелений прапорець
З “Перо”:
стерти все
опустити перо
З “Керування”:
повторити 36 разів
№7:
Теоретичний блок
З “Рух”:
переміститися на 50 кроків
повернути на 170 градусів
переміститися на 50 кроків
повернути на 10 градусів
📌 Результат: після кожної пелюстки об'єкт трохи обертається — утворюється кругова квітка!
№8:
Вільне введення тексту
Перед опустити перо додай з “Перо”:
встановити колір пера
Вибери яскравий колір (наприклад, рожевий, синій або зелений).
зроби копію за допомогою PrintSc перейди у квкладку урок , клікни мишкою по полі вводу завдання і натисни комбінацію клавіш CTRL+V потім зберегти
№9:
Вільне введення тексту
Змініть повторити з 36 на 72 → квітка стане пишнішою!
Змініть довжину ходу (напр. 30 замість 50) — пелюстки зміняться.
Додайте змінити колір пера на 10 всередині циклу — вийде кольорова веселкова квітка 🌈
зроби копію за допомогою PrintSc перейди у квкладку урок , клікни мишкою по полі вводу завдання і натисни комбінацію клавіш CTRL+V потім зберегти
№10:
Теоретичний блок
Діти створили власну програму-малюнок, яка малює чарівну квітку з допомогою циклу.
Ми навчилися давати команди, які повторюються.
Наш герой-олівець малює пелюстку, а потім повертається трохи, щоб наступна пелюстка була поруч.
Повторюючи ці дії багато разів, ми отримуємо цілу квітку!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.