Урок:

Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Тема: Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч

Рівень: Початковий
Мета: Навчити учнів будувати алгоритми для створення малюнків, розвивати логіку та інтерес до програмування


🌟 Сценарій заняття: Малюємо чарівну квітку разом зі Скретчом-Котом!

2:

Теоретичний блок

🧰 Підготовка:

  1. Перейдіть на сайт scratch.mit.edu.

  2. Натисніть “Створити”.

  3. У вікні Scratch видаліть Кота (натисніть правою кнопкою → “видалити”).

3:

Теоретичний блок

🧙‍♀️ Крок 1: Додай чарівного художника

  1. Натисни кнопку “Обрати спрайт” (значок кота внизу праворуч).

  2. У пошуку знайди “Pen” або натисни “Перо”.

  3. Обери “Tera the Turtle” або “Pencil” (олівець — дуже цікаво!).

  4. Перетягни його в центр сцени.

4:

Теоретичний блок

✍️ Крок 2: Увімкни інструменти для малювання

  1. Натисни ліворуч на вкладку “Розширення” (іконка із “плюсом” унизу).

  2. Обери “Pen” — додасться зелений розділ “Перо” у код.

5:

Теоретичний блок

🌼 Крок 3: Створи “квітку” — простий цикл

Секрет: ми будемо багато разів малювати “пелюстку” — обертатися і малювати відрізок. Отримаємо квітку 🌸!

6:

Теоретичний блок

✳️ У вкладці “Код” додай такі блоки:

🔹 Подія запуску

  • З розділу “Події” перетягни:

    • коли натиснуто зелений прапорець

🔹 Очистити і опустити перо

  • З “Перо”:

    • стерти все

    • опустити перо

🔹 Цикл повторення пелюсток

  • З “Керування”:

    • повторити 36 разів

🔹 Малювання пелюстки

7:

Теоретичний блок

  • З “Рух”:

    • переміститися на 50 кроків

    • повернути на 170 градусів

    • переміститися на 50 кроків

    • повернути на 10 градусів

📌 Результат: після кожної пелюстки об'єкт трохи обертається — утворюється кругова квітка!

8:

Вільне введення тексту

🌈 Крок 4: Додай колір

  • Перед опустити перо додай з “Перо”:

    • встановити колір пера

  • Вибери яскравий колір (наприклад, рожевий, синій або зелений).

    зроби копію за допомогою PrintSc перейди у квкладку урок , клікни мишкою по полі вводу завдання і натисни комбінацію клавіш CTRL+V потім зберегти

9:

Вільне введення тексту

🎁 Бонус-завдання (для допитливих)

  • Змініть повторити з 36 на 72 → квітка стане пишнішою!

  • Змініть довжину ходу (напр. 30 замість 50) — пелюстки зміняться.

  • Додайте змінити колір пера на 10 всередині циклу — вийде кольорова веселкова квітка 🌈

зроби копію за допомогою PrintSc перейди у квкладку урок , клікни мишкою по полі вводу завдання і натисни комбінацію клавіш CTRL+V потім зберегти

10:

Теоретичний блок

✅ Результат:

Діти створили власну програму-малюнок, яка малює чарівну квітку з допомогою циклу.


🧠 Пояснення для дітей:

  • Ми навчилися давати команди, які повторюються.

  • Наш герой-олівець малює пелюстку, а потім повертається трохи, щоб наступна пелюстка була поруч.

  • Повторюючи ці дії багато разів, ми отримуємо цілу квітку!

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

546

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

511

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

284

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Побудова лінійних алгоритмів

Побудова лінійних алгоритмів

247

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Побудова алгоритмів моделей закономірностей

Побудова алгоритмів моделей закономірностей

363

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1020

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

859

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1099

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

343

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас