Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Посадова інструкція вчителя ЗЗСО: складаємо за новим профстандартом 2024 року
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Сонце. Його значення.

01.11.2021
0 0
1 Клас

1

0

60

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета. Формувати в учнів уявлення про Сонце як джерело світла і тепла на Землі, про його значення для життя; розвивати спостережливість і кмітливість, вміння аналізувати і роботи висновки, встановлювати причинно-наслідковий зв'язок між висотою Сонця на горизонті та кількі­стю тепла, яке воно посилає на Землю; виховувати повагу до традицій українського народу вшановувати Сонце; формувати потребу у пізнанні природи.

Компетентності: вільне володіння державною мовою, компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій, інноваційність, навчання впродовж життя, громадянська та соціальна.

Завдання: · розвиток зацікавлення до пізнання природи, оволодіння способами навчально-пізнавальної діяльності, елементарними дослідницькими вміннями (через експерименти, спостереження);

· поступове формування уявлень про природничо-наукову картину світу через поглиблення початкових знань про природні об’єкти і явища, взаємозв’язки в системі «нежива природа – жива природа», про залежність людини від стану навколишнього середовища та її вплив на нього;

· залучення учнів до різних видів діяльності, формування вмінь для створення виробу від творчого задуму до його втілення в готовий результат.

Змістові лінії: «Я пізнаю природу», «Я у природі», « Технічна творчість та техніка».

Очікувані результати навчання. Учень / учениця:

- пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними;

- передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує;

- висловлює здогад про ймовірний результат;

- описує послідовність дій в експерименті / спостереженні ;

- провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди;

- пояснює, чому утворюється тінь;

- розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;

- використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;

- запитує, щоб довідатися більше про природу ;

- фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами;

- на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це;

- розрізняє живі і неживі природні об’єкти ;

- описує вплив Сонця на сезонні явища в природі;

- пояснює значення сонячного світла для живих організмів;

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Ми розпочинаємо вивчати новий розділ — "С

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Значення лісу

Значення лісу

327

Аватар профіля Біланинець Олена Андріївна
Лісівництво
дорослі

30 грн

Значення мистецтва в діалозі культур

Значення мистецтва в діалозі культур

179

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Мистецтво
9 клас

25 грн

8.2.1. Алгоритми пошуку значень

8.2.1. Алгоритми пошуку значень

200

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

50 грн

Грунт,його значення і властивості.Догляд за грунтом.

Грунт,його значення і властивості.Догляд за грунтом.

585

Аватар профіля Павлюк Тетяна Анатоліївна
Природознавство
5 клас

25 грн

Reflexívne sa Зміна значення у дієсловах

Reflexívne sa Зміна значення у дієсловах

75

Аватар профіля Пелепась Тетяна Олегівна
Різне
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

20 грн

Схожі уроки

Які рослини та тварини мешкають в Африці

Які рослини та тварини мешкають в Африці

3373

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Я досліджую світ
4 клас

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

920

Аватар профіля Беца Наталія Іванівна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

269

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

257

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

Догляд за кімнатними рослинами

Догляд за кімнатними рослинами

250

Аватар профіля Шандра Алла
Я досліджую світ
4 клас