Мета. Формувати в учнів уявлення про Сонце як джерело світла і тепла на Землі, про його значення для життя; розвивати спостережливість і кмітливість, вміння аналізувати і роботи висновки, встановлювати причинно-наслідковий зв'язок між висотою Сонця на горизонті та кількістю тепла, яке воно посилає на Землю; виховувати повагу до традицій українського народу вшановувати Сонце; формувати потребу у пізнанні природи.
Компетентності: вільне володіння державною мовою, компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій, інноваційність, навчання впродовж життя, громадянська та соціальна.
Завдання: · розвиток зацікавлення до пізнання природи, оволодіння способами навчально-пізнавальної діяльності, елементарними дослідницькими вміннями (через експерименти, спостереження);
· поступове формування уявлень про природничо-наукову картину світу через поглиблення початкових знань про природні об’єкти і явища, взаємозв’язки в системі «нежива природа – жива природа», про залежність людини від стану навколишнього середовища та її вплив на нього;
· залучення учнів до різних видів діяльності, формування вмінь для створення виробу від творчого задуму до його втілення в готовий результат.
Змістові лінії: «Я пізнаю природу», «Я у природі», « Технічна творчість та техніка».
Очікувані результати навчання. Учень / учениця:
- пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними;
- передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує;
- висловлює здогад про ймовірний результат;
- описує послідовність дій в експерименті / спостереженні ;
- провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди;
- пояснює, чому утворюється тінь;
- розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування;
- використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;
- запитує, щоб довідатися більше про природу ;
- фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами;
- на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це;
- розрізняє живі і неживі природні об’єкти ;
- описує вплив Сонця на сезонні явища в природі;
- пояснює значення сонячного світла для живих організмів;
- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу.