Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок:

Слово до слова – буде розмова

09.09.2022
5—6 років

6

0

43

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Навчання елементів грамоти

- дати загальне уявлення про слово;
- дати уявлення про довгі та короткі слова;
- вчити добирати риму, вслуховуватися у звучання слів та самостійно знаходити слова, підтримувати розмову, запропоновану вихователем;
- учити інтонувати слова;
- ознайомити із зошитом та правилами роботи в ньому;
- виховувати інтерес до занять.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Привітання “Доброго дня”
Доброго дня, рідний наш дім!
Доброго дня, діткам усім!
Доброго дня сонечку ясному!
Доброго дня нашому дит садочку!

Завдання №2:

Теоретичний блок

- Всім привіт, давайте познайомимося! Мене звати Яна Володимирівна, я ваш вихователь. А вас як звати?
- Познайомтеся, це Чебурашка. Наш Чебурашка, чомусь засмучений, як ви гадаєте чому?
- Чебурашка, так хоче потрапити до школи, але нічого про школу не знає. 
Як ви гадаєте, чим школа відрізняється від дитячого садочка?
- Наш Чебурашка вивчив віршик , але так розхвилювався що забув декілька слів. Давайте ми йому допоможемо!

Завдання №3:

Теоретичний блок

ЗАЄЦЬ СПАТИ ЗАХОТІВ

Заєць спати захотів,
Сам постіль…(постелив),
Сам приніс собі подушку,
Підмостив її під…(вушко),
Та у зайця довге вушко -
Все звисає із… (подушки).

- Що ми промовляли? (слова). Як слова звучать? (по-різному)

Завдання №4:

Теоретичний блок

Д/г Добери риму

Є слова, що дуже схожі за звучанням. Наприклад імена.

Назар – Захар                    Інна – Ніна
Сашко – Мишко               Марина - Дарина
Оля – Коля                        Валя – Галя

Завдання №5:

Теоретичний блок

Д/г Короткі та довгі слова

- Слова бувають не лише різними за звучанням, але вони ще відрізняються за розміром. Слова бувають довгими та короткими. 
Довгі слова ми вимовляємо довго, а короткі – швидко.

Картки Довгі та короткі слова.

Короткі:                              Довгі:
Вуж                                      Крокодил
Лев                                       Бегемот
Сир                                      Папуга
Лис                                      Порося
Оса                                      Собака
Жук                                     Корова

Завдання №6:

Теоретичний блок

Вірш “Що за диво- дивина…”

Що за диво – дивина:
Хвіст пухнастий у слона,
На вербі ростуть кислиці,
Апельсини на осиці,
Стала синьою трава,
І затьохкала сова.
Став стрибати бегемотик,
Стала річка із компоту,
В небі грім чомусь пищить,
Півник до обіду спить.
Ви послухайте уважно,
Хто із вас мені розкаже,
Чи правдиві ці слова,
Що в людини носа два?
Що у морі риб нема,
Що від зайця вовк тікає?
Що хом’як уранці з’їв
Двох лисиць і трьох котів?
Що змія часто плаче,
А бджола така ледача?
Що із цегли варять борщ?
Шиють одяг з павутини,
Мишка в киці частий гість?
Хто на всі оці питання 
Мені зараз відповість?

Рефлексія від 0 pupil

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Службові слова

Службові слова

226

Українська мова
1 клас

20 грн

Слова власне українські та запозичені

Слова власне українські та запозичені

70

Українська мова
10—11 клас та I—II курси

50 грн

Робота над словниковими словами. Айстра

Робота над словниковими словами. Айстра

52

Українська мова
3 клас

19 грн

Робота над словниковими словами. Адреса

Робота над словниковими словами. Адреса

64

Українська мова
3 клас

19 грн

Робота над словниковими словами. Абрикос

Робота над словниковими словами. Абрикос

103

Українська мова
3 клас

19 грн

Схожі уроки

Заняття Узагальнення з теми "Зима"

17.11.20 "На чому ми подорожуємо"

17.11.20 "На чому ми подорожуємо"

197

12.11.20 Математика

12.11.20 Математика

65

Погода зими

09.11.20 "Хто як готується до зими" 2

09.11.20 "Хто як готується до зими" 2

63