Урок мистецтва створений для дистанційного та очного навчання за підручником "Мистецтво" 9 клас Н.В. Назаренко, Н.В. Чєн, Д.О. Севастьянова, М.М. Мерзлікіна Харків "Оберіг" 2017 (презентація sway - онлайн)
Конструктор уроків
44 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Урок мистецтва створений для дистанційного та очного навчання за підручником "Мистецтво" 9 клас Н.В. Назаренко, Н.В. Чєн, Д.О. Севастьянова, М.М. Мерзлікіна Харків "Оберіг" 2017 (презентація sway - онлайн)
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Безперечно, живопис модернізму був різноманітнішим, ніж скульптура. Проте, цей вид мистецтва теж розвивався інтенсивно і мав як загальні характерні риси з живописом модернізму, так і власні. Об’єднувало художників і скульпторів модернізму прагнення д
№2:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
44 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.