Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Опис уроку (учням цей опис не показується):

сприяти розвитку позитивного емоційного ставлення до казкових героїв; учити дітей за зовнішнім виглядом та за голосом розрізняти та називати казкових героїв; продовжувати вчити за допомогою картинок будувати поширені речення; вправляти в умінні слухати голоси казкових героїв та імітувати їх; розвивати зв’язне мовлення, уяву, увагу, пам’ять, мислення; виховувати допитливість, інтерес до художніх творів, любов до казок; викликати позитивні емоції.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Доброго дня, вам усім! Діти, подивіться, oщо це?

Чарівна скринька»: чекаємо, сподіваємося, дякуємо::Діти Запоріжжя

На українській мові – це скриня.

Ось висить замок міцний,

Чарівний він, не простий.

Потягли ми на себе, покрутили,

постукали і відчинили.

КОРАБЛИК: Чарівна скринька літніх пригод

- Ой, а я бачу, що наша скриня дуже незвичайна, вона музична. Ось зараз послухаємо першу пісеньку.

Здогадалися, хто співає пісеньку?

- А в яких казочках зустрічається Ведмідь? («Колобок», «Рукавичка», «Теремок».)

- Як виглядає Ведмедик? Який він? (Великий, вайлуватий, клишоногий, любить мед, взимку спить.)

- Погляньте, ось він який.

Як намалювати ведмедя олівцем і фарбами: поетапна інструкція для початківців та дітей

- А який ми чуємо перший звук у слові ведмідь? (Звук [в])

- Давайте розкажемо чистомовку зі звуком [в].

Ва – ва – ва – творимо дива. Ву – ву – ву – казку знаємо нову. Ви – ви – ви – котика злови.

Молодці! А ось і наступна пісенька.

Здогадалися, хто співає пісеньку?

- А що ж ця хитруля вміє робити? (Крутити хвостиком, гарно ходить, обманює, хитрує.)

- А в яких же казочках вона зустрічається? («Рукавичка», «Колобок», «Теремок», «Зайчикова хатка».)

- Ось подивіться, яка вона гарненька.

0500vuvm-e0bd-325x420.png

- А який же перший звук ми чуємо у слові лисиця? (Звук [л])

- Молодці! Тож скажемо чистомовку.

Ла – ла – ла – ось біжить лоша. Ло – ло – ло – ло – біжить зайчик за село. Ла – ла – ла – кицька молочко пила. Ле – ле- ле – лисеня прийшло мале.

- Молодці! А ось і наступна пісенька.

Здогадалися, хто співає пісеньку?

- А в яких казочках зустрічається В Зайчик? («Колобок», «Рукавичка», «Теремок», «Зайчикова хатка» "Коза - дереза".)

- Як виглядає Зайчик ? Який він? (Маленький, боязкий, швидко бігає, має довгі вуха)

- Погляньте, ось він який.

Детские картинки зайчик - 72 фото

- А який же перший звук ми чуємо у слові зайчик? (Звук [з])

- Молодці! Тож скажемо чистомовку.

Зе - зе- зе - зайчик гілочку гризе; За - за - за - у хатинці коза; Зу - зу - зу - вигнав рак козу.

Молодці! Всі пісеньки відгадали з чарівної скриньки.

2:

Теоретичний блок

Фізкультхвилинка

Малята , в нашій скині є великий конверт.

Конверт рисунок детский (60 фото) » Рисунки для срисовки и не только

Вам цікаво, що знаходиться у моєму конверті?

- У цьому конверті знаходяться казкові герої. Зараз ми з вами розкладемо казкових героїв у такій послідовності, в якій відбувався прихід у казку.

0500vv8e-e24c-700x410.jpg

- Здогадалися, з якої казки герої? («Рукавичка»)

  • - Хто перший знайшов рукавичку? (Мишка) - А другою була…? (Жабка) - А хто загубив рукавичку? (Дід) - Дідусь кого покликав собі на поміч? (Собачку) - Що ж песик зробив?

Опис, який учні побачать після проходження уроку

0500vpnu-6985-700x525.jpg

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

7 0
Рекомендуємо

Виготовлення скриньки із коробочок сірників

Виготовлення скриньки із коробочок сірників

400

Аватар профіля Ільчук Надія Миколаївна
Технології
7—8 клас

24 грн

Просто казка

Просто казка

427

Аватар профіля Габелко Наталія Володимирівна
Мистецтво
2 клас

19 грн

Застосування методу фокальних об'єктів для конструювання та моделювання скриньки

Застосування методу фокальних об'єктів для конструювання та моделювання скриньки

54

Аватар профіля Рєутова Наталія Миколаївна
Трудове навчання
8—9 клас

30 грн

Камерно-вокальна скринька (6 клас Урок №3)

Камерно-вокальна скринька (6 клас Урок №3)

118

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Музика
6 клас

20 грн

Народні казки Тематика і різновиди народних казок. Побудова казки

Народні казки                      Тематика і різновиди народних казок. Побудова казки

1916

Аватар профіля Ковальчук Надія Петрівна
Українська література
5 клас

30 грн

Схожі уроки

Професії батьків

Професії батьків

18

Аватар профіля Гненна Ольга Яківна
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
5—6 років

Працьовиті руки

Працьовиті руки

31

Аватар профіля Гненна Ольга Яківна
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
5—6 років

Усі професії хороші

Усі професії хороші

12

Аватар профіля Гненна Ольга Яківна
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
5—6 років

Забороняється - дозволяється

Забороняється - дозволяється

14

Аватар профіля Гненна Ольга Яківна
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
5—6 років

Казка про правила дорожнього руху

Казка про правила дорожнього руху

16

Аватар профіля Гненна Ольга Яківна
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
5—6 років