Очікувані результати:
Учень (учениця):
розрізняє структурні відмінності простих і складних речень, складних речень із сурядним і підрядним зв’язками;
знаходить у тексті складносурядні речення, встановлює смислові зв’язки між його частинами;
визначає види складних речень (сполучникові й безсполучникові), засоби зв'язку між частинами речення у складному, межі частин у складному реченні, кількість граматичних основ у ньому;
розмежовує складносурядні речення й прості речення, ускладнені однорідними членами;
правильно ставить розділові знаки між частинами складносурядного речення й обґрунтовує їх;
знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
аналізує й оцінює виражальні можливості складносурядних речень та інших синонімічних конструкцій;
складає речення й тексти різних стилів, використовуючи виражальні можливості складносурядних речень і потрібні за змістом сполучники сурядності.