Урок:

Сервіси інтернету. Від Веб 1.0 до 3.0

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацювати теоретичний матеріал

ПОНЯТТЯ Web 1.0 i Web 2.0 , Web 3.0

  • Поняття Web 1.0 можна розглядати як "Інтернет тільки для читання". Іншими словами, раніше Інтернет дозволяв нам шукати інформацію і читати її. Було дуже мало шляхів для взаємодії з користувачами або для участі в складанні змісту. Проте, на першому етапі розвитку мережі Інтернет це було саме те, чого хотіло більшість власників веб-сайтів: мета їх сайту полягала в тому, щоб позначити свою присутність в Інтернеті і зробити інформацію про себе доступною для всіх в будь-який час.

  • Web 2.0, – друге покоління мережевих сервісів Інтернету. На відміну від першого покоління сервісів (the mostly read-only Web) Веб 2.0 (the wildly read-write Web) дозволяє користувачам спільно діяти – обмінюватися інформацією, зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії. Тому технології Веб 2.0. ще називають соціальними сервісами Інтернету.

    0602byvj-98b7-272x181.png

  • Сьогодні доступні тисячі веб-служб. Однак, в контексті Web 3.0, вони отримують більшу увагу. Об'єднавши семантичну розмітку і веб-сервіси, Web 3.0 збільшує потенціал для додатків, які можуть спілкуватися безпосередньо один з одним і надавати більш широкий пошук інформації через прості інтерфейси.

2:

Теоретичний блок

Переглянути відео

3:

Завантаження файлу

Виконати інтерактивні вправи (скріншот виконаї вправи додати)

4:

Вільне введення тексту

Виконати тестування (написати отриману кількість балів)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7763834

5:

Теоретичний блок

Практичне завдання.

Склади список симуляцій для проведення досліджень засайтом https://phet.colorado.edu/uk/
1. Перейди на сайт https://phet.colorado.edu/uk/
Обери меню Симуляції
2. У списку категорій обери ту, яка тобі найбільше цікава, наприклад, Математика.
3. Відкрий симуляцію. Виконай декілька завдань.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

#5 розгалуження в C# 1.0

#5 розгалуження в C# 1.0

35

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—12 клас та I курс

85 грн

Реєстрація та робота в сервісах

Реєстрація та робота в сервісах

496

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Веб-програмування

Веб-програмування

12

Аватар профіля Vitenko Ihor
Інформатика
10 клас

50 грн

Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими

Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими

537

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

33 грн

Основні інформаційні джерела. Веб сайт в Інтернеті .Технологія пошуку проблеми засобами Інтернету. Вибір об'єкта проєктування.

Основні інформаційні джерела. Веб сайт в Інтернеті .Технологія пошуку проблеми засобами Інтернету. Вибір об'єкта проєктування.

355

Аватар профіля Півнюк Олена Вікторівна
Технології
10—11 клас

50 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1020

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

860

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1099

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

343

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас