Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Булінг чи дисциплінарний проступок працівника освіти: як розрізнити та як діяти
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Середовище опису й виконання алгоритмів

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Інформатика : підруч. для 5-гî о кл. закл. заг. серед. освіти / Й.Я.Ривкінд[та ін.]. — Київ : Генеза, 2018.

https://www.youtube.com/watch?v=o1HO-YqE3P0&authuser=0
https://learningapps.org/26579913?authuser=0
https://learningapps.org/19647849?authuser=0
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Для запуску Scratch 3 слід виконати Запустити → Усі програми → Scratch 3
або використати значок Ярлик.PNG на Робочому столі.

Після цього відкривається головне вікно середовища Вікно Scratch 3 поділене на 4 області:


3.PNG

Для вибору мови інтерфейсу слід натиснути кнопку 11.PNG в головному меню і обрати українську мову.

4.PNG

Сцена — це область, де виконується програма.

Спрайти — це основні елементи в Scratch. Програма складається зі спрайтів та скриптів для керування ними.

Зверни увагу!

У проєкті може бути кілька спрайтів, і кожен з них може мати багато скриптів. Треба пам'ятати, як перемикатися між спрайтами, щоб додавати скрипти саме до потрібного спрайту.

Команди групи Олівець

Щоб додати до Палітри блоків групу команд Олівець, слід натиснути кнопку Додати розширення 31.PNG, і у вікні Оберіть розширення обрати Олівець.

32.PNG.

Відкриття і збереження проєктів

Для відкриття раніше збереженого проєкту виконай Файл → Завантажити з вашого комп'ютера.

Для збереження проєкту виконай Файл → Вивантажити на ваш комп'ютер. Відкривається вікно Зберегти проект, у якому потрібно вибрати папку для збереження проекту і ввести ім’я файла з проектом у поле Ім’я файлу. У цьому самому вікні можна за потреби створити нову папку, вибравши кнопку Створити папку. Після вибору папки і введення імені файла потрібно вибрати кнопку Зберегти.

10.PNG

2:

Вільне введення тексту

10 з 10 балів

Виконайте інтерактивні вправи

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

6 0

Зрозумілий:

5 1

Потрібні роз'яснення:

5 1
Рекомендуємо

Середовище опису й виконання алгоритмів

Середовище опису й виконання алгоритмів

176

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. Програма

 Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. Програма

211

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Опис алгоритмів із циклом із передумовою мовою програмування

Опис алгоритмів із циклом із передумовою мовою програмування

211

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Опис алгоритмів із циклом із параметром мовою програмування

Опис алгоритмів із циклом із параметром мовою програмування

148

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

538

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

978

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

826

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1024

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

319

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

457

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас