Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Для запуску Scratch 3 слід виконати Запустити → Усі програми → Scratch 3
або використати значок на Робочому столі.
Після цього відкривається головне вікно середовища Вікно Scratch 3 поділене на 4 області:
Для вибору мови інтерфейсу слід натиснути кнопку в головному меню і обрати українську мову.
Сцена — це область, де виконується програма.
Спрайти — це основні елементи в Scratch. Програма складається зі спрайтів та скриптів для керування ними.
Зверни увагу!
У проєкті може бути кілька спрайтів, і кожен з них може мати багато скриптів. Треба пам'ятати, як перемикатися між спрайтами, щоб додавати скрипти саме до потрібного спрайту.
Щоб додати до Палітри блоків групу команд Олівець, слід натиснути кнопку Додати розширення , і у вікні Оберіть розширення обрати Олівець.
.
Для відкриття раніше збереженого проєкту виконай Файл → Завантажити з вашого комп'ютера.
Для збереження проєкту виконай Файл → Вивантажити на ваш комп'ютер. Відкривається вікно Зберегти проект, у якому потрібно вибрати папку для збереження проекту і ввести ім’я файла з проектом у поле Ім’я файлу. У цьому самому вікні можна за потреби створити нову папку, вибравши кнопку Створити папку. Після вибору папки і введення імені файла потрібно вибрати кнопку Зберегти.
№2:
Вільне введення тексту
Виконайте інтерактивні вправи
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.