Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Практична робота №2
«Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук».
Тема. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
Мета: закріпити знання про хімічні властивості оксидів, кислот, основ і солей.
Порядок виконання
Дослідження властивостей оксидів.
а) Взаємодія кальцій оксиду з водою. Дія водного розчину добутої речовини на індикатори.
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY
б) Взаємодія фосфор оксиду з водою. водного розчину добутої речовини на індикатори.
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs
Дослідження властивостей кислот
а) Дія кислот на індикатори.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=gdeX08iOqXs
б) Взаємодія хлоридної кислоти з металами
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=DZih_54Jthc
в) Взаємодія хлоридної кислоти з оксидами металів.
Переглянути демонстраційний дослід, записати рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=kfieYauW1nM
Властивості основ
а) Дія розчинів лугів на індикатори.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc
б) Взаємодія лугів із солями.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=SXXtiKSSRpM
в) Взаємодія лугу з кислотою. Реакція нейтралізації.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=kfrQ1p5ieCo
Властивості солей.
а) Взаємодія металів з солями
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=rWSIKjjYbHo
б) Взаємодія з лугами.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=iiUm-Oba6QE
Висновок:
№2:
Теоретичний блок
№3:
Тестування
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практична робота 9. «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження»
Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера. Практична робота 2.