Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
1.Переглянути відео та презентацію
№2:
Теоретичний блок
1. Перенести схему "Система управління в Римі" с.205 до робочого зошита.
2.Домашнє завдання
Читати параграф 45, повторити географічне положення країни,
параграф 44.
№3:
Завантаження файлу
Вершиною політичної кар’єри для римлянина було обрання сенатором. У сенаті республіки налічувалося 300 осіб (300 патриціїв із 300 найдавніших родів). Сенатори ухвалювали рішення, які потім затверджувалися народними зборами, оголошували війну або укладали мир, обговорювали законопроекти. Посади сенаторів були довічними.
Вони оголошували, хто з римлян є «ворогами народу». Цих осіб позбавляли захисту держави. Обов’язком кожного громадянина вважалось вбивство «ворога народу». Сенат розглядав суперечки та злочини магістратів.
Які повноваження мав сенат?
№4:
Вільне введення тексту
Історичний диктант
1) Що в перекладі означає слово «Італія»?
2) Які річки течуть в Італії?
3) Які острови розташовані поряд з Італією?
4) Який символ міста Рим?
5) На яких пагорбах виник Рим?
6) Вкажіть ім’я останнього римського царя.
7) Назвіть два класи, що складали римське суспільство.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: