Урок:

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

09.03.2024
7 0
6 Клас

4

0

114

0

0

придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі":

1. Навчити учнів:

  • Розв'язувати задачі методом поділу на підзадачі.

  • Використовувати алгоритмічні структури розгалуження та повторення для

  • Розвивати логічне мислення та алгоритмічне мислення.

  • Формувати вміння чітко та лаконічно формулювати думки.

  • Виховувати інформаційну культуру, уважність, акуратність, дисциплінованість.

2. Розвивати:

  • Логічне мислення.

  • Алгоритмічне мислення.

  • Навички аналізу та планування.

  • Вміння працювати в команді.

  • Творчі здібності.

3. Закріпити:

  • Знання про алгоритмічні структури розгалуження та повторення.

  • Вміння використовувати блоки Scratch для створення програм.

  • Навички роботи з середовищем Scratch.

4. Підготувати:

  • Учнів до подальшого вивчення програмування.

  • До виконання самостійних та проектних робіт.

На уроці:

  • Учні повинні ознайомитися з методом поділу на підзадачі.

  • Навчитися розбивати задачі на менші підзадачі.

  • Використовувати алгоритмічні структури розгалуження та повторення для

  • Створити програму в Scratch, яка розв'язує задачу методом поділу на

Метод поділу на підзадачі дозволяє:

  • Розбивати складні задачі на менші та більші

  • Зробити код більш читабельним та зменшити кількість помилок

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Scratch 3. Задача-гра "Переведи безпечно свого персонажа через дорогу". Використання методу поділу на підзадачі. Підпрограма.

2:

Завантаження файлу

3:

Завантаження файлу

4:

Тестування

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

110

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

25 грн

Розв’язування компетентнісних задач

Розв’язування компетентнісних задач

173

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Розв’язування компетентнісних задач

Розв’язування компетентнісних задач

128

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Розв’язування компетентнісних задач

 Розв’язування компетентнісних задач

164

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Розв'язування компетентнісних задач. Дослідження геометричної моделі.

Розв'язування компетентнісних задач. Дослідження геометричної моделі.

128

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

896

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

682

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

910

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

265

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

364

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас