Урок:

.Розв’язування задач за допомогою систем

02.05.2023
0 0
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Доброго дня, шановні діти! Вітаю вас на уроці алгебри

Тема уроку: Розв’язування задач за допомогою систем

Почнемо за посиланням:

https://us05web.zoom.us/j/5283361462?pwd=NFk4QW1rSGNhRExFVkR4WkM3aUxRdz09

Ідентифікатор конференції: 528 336 1462

Код доступу: 12345

2:

Теоретичний блок

Схема розв'язання задач за допомогою системи рівнянь

 1. Позначте деякі дві невідомі величини буквами.

 2. Використовуючи умову задачі, складіть два рівняння.

 3. Запишіть систему цих рівнянь та розв'яжіть її.

  1. Двоє робітників виготовили 135 деталей. Перший робітник працював               7 днів, а другий — 12 днів. Скільки деталей виготовляв щодня кожний робітник, якщо перший за 3 дні зробив на 3 деталі більше, ніж другий — за 4 дні?

    1 частина

    За 1 день

    працював

    виготовив

    1 роб

    х  дет.

    7дн.

    7х дет.

    2роб

    у дет.

    12дн.

    12у дет.

    7х+12у=135

2 частина

працював

виготовив

3 дн.

3х дет.

4дн.

4у дет

3х-4у=3

7х+12у=135

7х+12у=135,

3х-4у=3;             9х-12у=9;

Закінчіть розв'язок.

Впр.2.Моторний човен за 3 год руху проти течії річки та 2,5 год за течією проходить 98 км. Знайдіть власну швидкість човна та швидкість течії, якщо за 5 год руху за течією він проходить на 36 км більше, ніж за 4 год проти течії річки. 

1 частина

2 частина

.

v (км./год

t год.

t год.

Sкм

Вл.швид.

х

х+у

2,5

2,5(х+у)

5

5(х+у)

Шв.течї

у

х-у

3

3( х-у)

4.

4(х-у)

2,5(х+у)+3( х-у) =98

5(х+у)-4( х-у)=36

2,5(х+у)+3( х-у) =98

2,5х+2,5у+3 х-3у =98

5(х+у)-   4( х-у)=36

5х+5у-  4 х+4у=36

5,5х-0,5у=98

5,5х-0,5у=98

х+9у=36             

(-5,5)

-5,5х-49,5у=-198

-50у=-100

у=2;

х+18=36;

у=18

Вл.швид.-18км/год

Шв.течії -2км/год

Відповідь: 18км/год; 2км/год

3:

Завантаження файлу

Домашнє завдання:

Дві бригади працювали на збиранні яблук. Першого дня одна бригада працювала 5 год, а друга — 4 год, причому разом вони зібрали 40 ц яблук. Наступного дня бригади працювали з тією самою продуктивністю праці, при цьому перша бригада зібрала за 3 год на 2 ц більше, ніж друга — за 2 год. Скільки центнерів яблук збирала кожна бригада за 1 год?

Виконати завдання і переслати на перевірку

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

7 0
Рекомендуємо

Етапи розв’язування задач з допомогою комп’ютера

Етапи розв’язування задач з допомогою комп’ютера

305

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Розв’язування компетентнісних задач

 Розв’язування компетентнісних задач

293

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Густина. Розв'язування задач.

Густина. Розв'язування задач.

219

Аватар профіля Базаренко Микола Миколайович
Фізика
7 клас

33 грн

Розв'язування компетентісних задач

Розв'язування компетентісних задач

223

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
9 клас

25 грн

Розв’язування розрахункових задач

Розв’язування розрахункових задач

35

Аватар профіля Сущик Михайло Михайлович
Хімія
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь

Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь

996

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Алгебра
9 клас

Розв'язування типових вправ. самостійна робота

Розв'язування типових вправ. самостійна робота

352

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Алгебра
10 клас

Обчислення визначених інтегралів

Обчислення визначених інтегралів

245

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Алгебра
11 клас

Лінійна функція, її властивості та графік

Лінійна функція, її властивості та графік

217

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Алгебра
7 клас

Арифметичний корінь з добутку, дробу і степеня

Арифметичний корінь з добутку, дробу і степеня

199

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Алгебра
8 клас