Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Доброго дня, шановні діти! Вітаю вас на уроці алгебри
Тема уроку: Розв’язування задач за допомогою систем
Почнемо за посиланням:
https://us05web.zoom.us/j/5283361462?pwd=NFk4QW1rSGNhRExFVkR4WkM3aUxRdz09
Ідентифікатор конференції: 528 336 1462
Код доступу: 12345
№2:
Теоретичний блок
Схема розв'язання задач за допомогою системи рівнянь
1. Позначте деякі дві невідомі величини буквами.
2. Використовуючи умову задачі, складіть два рівняння.
3. Запишіть систему цих рівнянь та розв'яжіть її.
Двоє робітників виготовили 135 деталей. Перший робітник працював 7 днів, а другий — 12 днів. Скільки деталей виготовляв щодня кожний робітник, якщо перший за 3 дні зробив на 3 деталі більше, ніж другий — за 4 дні?
1 частина | |||
За 1 день | працював | виготовив | |
1 роб | х дет. | 7дн. | 7х дет. |
2роб | у дет. | 12дн. | 12у дет. |
7х+12у=135 |
2 частина | |
працював | виготовив |
3 дн. | 3х дет. |
4дн. | 4у дет |
3х-4у=3 |
7х+12у=135 | 7х+12у=135, |
3х-4у=3; 9х-12у=9; |
Закінчіть розв'язок.
Впр.2.Моторний човен за 3 год руху проти течії річки та 2,5 год за течією проходить 98 км. Знайдіть власну швидкість човна та швидкість течії, якщо за 5 год руху за течією він проходить на 36 км більше, ніж за 4 год проти течії річки.
1 частина | 2 частина | |||||
. v (км./год | t год. | t год. | Sкм | |||
Вл.швид. | х | х+у | 2,5 | 2,5(х+у) | 5 | 5(х+у) |
Шв.течї | у | х-у | 3 | 3( х-у) | 4. | 4(х-у) |
2,5(х+у)+3( х-у) =98 | 5(х+у)-4( х-у)=36 |
2,5(х+у)+3( х-у) =98 | 2,5х+2,5у+3 х-3у =98 |
5(х+у)- 4( х-у)=36 | 5х+5у- 4 х+4у=36 |
5,5х-0,5у=98 | 5,5х-0,5у=98 | |
х+9у=36 | (-5,5) | -5,5х-49,5у=-198 |
-50у=-100 | ||
у=2; | ||
х+18=36; | ||
у=18 |
Вл.швид.-18км/год
Шв.течії -2км/год
Відповідь: 18км/год; 2км/год
№3:
Завантаження файлу
Домашнє завдання:
Дві бригади працювали на збиранні яблук. Першого дня одна бригада працювала 5 год, а друга — 4 год, причому разом вони зібрали 40 ц яблук. Наступного дня бригади працювали з тією самою продуктивністю праці, при цьому перша бригада зібрала за 3 год на 2 ц більше, ніж друга — за 2 год. Скільки центнерів яблук збирала кожна бригада за 1 год?
Виконати завдання і переслати на перевірку
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: