Тема: розв'язування трикутників.
Мета:домогтися засвоєння алгоритмів розв'язування трикутників; сформувати вміння застосовувати ці алгоритми до розв'язування задач; розвивати культуру математичного мовлення і записів; виховувати наполегливість.
Конструктор уроків
Тема: розв'язування трикутників.
Мета:домогтися засвоєння алгоритмів розв'язування трикутників; сформувати вміння застосовувати ці алгоритми до розв'язування задач; розвивати культуру математичного мовлення і записів; виховувати наполегливість.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Завантаження файлу
Перевірка домашнього завдання.
Добрий день!
Шановні учні, завантажте ваші фото-звіти виконаної домашньої роботи для перевірки.
№2:
Теоретичний блок
Впродовж останніх кількох уроків ми вивчали теореми косинусів та синусів. Сьогодні ви ознайомитесь з основними задачами на розв'язування трикутників, навчитесь їх розв'язувати.
У робочі зошити записуєте число, "Класна робота" та тема уроку "Розв'язування трикутників"
Що ж означає розв'язати трикутник? Розв'язати трикутник означає знайти всі його невідомі елементи.
Розглянемо основні задачі на розв'язування трикутників, переглянувши відео. Всі задачі, які розглядаються у відео записуєте у робочі зошити ( умови задач та їх розв'язання).
№3:
Вільне введення тексту
Надішліть фото-звіти всієї виконаної письмової роботи за час опрацювання уроку та надішліть на перевірку для вчителя. Файли завантажуйте у поле вводу нижче, вибравши значок картинки.
Домашнє завдання. Опрацювати параграф 13, виконати завдання 4; 5; 6 із відповідним оформленням у робочий зошит.
Якщо під час опрацювання уроку у Вас виникли запитання, то запишіть їх у поле вводу та надішліть вчителю для обговорення.
Успіхів та гарного настрою!
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: