Урок:

. Розв’язання прикладів та задач для закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Творча робота над задачею.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Повторити таблиці множення чисел 2,3,4 і ділення на 2,3,4; ; закріпити назви компонентів дій і взаємозв’язок між ними; розвивати обчислювальні навички учнів, вміння аналізувати, спів- ставляти, порівнювати; виховувати навички самоконтролю та взаємоконтролю, розвивати пізнавальний інтерес учнів.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку
  • Діти, сьогодні на уроці ми працюватимемо без підручника, завдання ви отримаєте з комп’ютера. Отже, увага на екран.

( 2-й слайд презентації)

  • А зараз луною за вчителем прочитаємо девіз сьогоднішнього уроку.

Щоб помилок уникати,

Треба розум розвивати.

Гостре око, слух, терпіння,

І тоді прийде уміння.

І про тебе всамкінець

Люди скажуть : «Молодець»!

  • Що ми будемо розвивати на уроці математики? (Розум.)

  • Що ми набудемо в результаті? (Уміння.)

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

  1. Повторення назв компонентів арифметичних дій і взаємозв’язків між ними

( 4-й слайд).

40 + 11 = 51

51 – 40 = 11

  • Як називається число 40 в першому прикладі, у другому? Чи пов’язані ці приклади між собою та як саме? Складіть ще один приклад на віднімання . (Перевіряємо, правильна відповідь оцінюється знаком +).

40 х 2 = 80

80 : 2 = 40

  • Як називається число 40 у першому, другому прикладах? Чи пов’язані ці приклади між собою та як саме? Складіть ще один приклад на ділення. (Перевірка, правильна відповідь оцінюється знаком +).

  1. Геометричний матеріал. Поділ відрізка на рівні частини.

  • Діти, увага на екран ( 5-й слайд).

  • Накресли відрізок завдовжки 12 см.

  • Поділи його на 4 частини.

Учні виконують завдання, після чого на екрані з’являється відрізок і приклад, завдяки якому відрізок був поділений. (Самоперевірка, за правильне виконання знак +).

  1. Усний рахунок.

  • Діти, увага на екран (6-й слайд).

  • Зараз ми проведем із вами змагання між рядами у вигляді естафети. Кожному ряду пропонується завдання «Вибери вираз» і обведи той, що відповідає значенню числа, записаного справа.

16

3 х 5

4 х 4

3 х 6

9

18 : 2

16 : 2

32 : 4

21

4 х 5

3 х7

4 х 6

5

15 : 3

16 : 4

12 : 3

4

16 : 2

9 : 3

8 : 2



  1. Творча робота над задачею ( 7-й слайд).

  • Діти , пригадайте складові частини задачі (умова, запитання, розв’язок, відповідь).

  • Увага на екран. (На екрані з’являється малюнок, за яким учні складають умову та запитання до задачі на знаходження суми , записують задачу в зошит,перевіряють правильність розв’язку за зразком на дошці, оцінюють себе).

  • Змініть запитання, щоб задача розв’язувалась виразом 3 х 2 – 2 = 4 (Учні складають задачу на порівняння та пояснюють, що вони одержують, коли множать 3 на 2, що означає число 4, записують другу задачу та відповідь до неї).

2:

Вільне введення тексту

  • Діти, у вас на партах листочки з прикладами за варіантами. Ваше завдання – не лише обчислити свої приклади, але й перевірити приклади сусіда та оцінити їх. За кожний правильний приклад – знак +. Працюємо!

3:

Вільне введення тексту

  • Увага на екран. Вам пропонуються тести, ви маєте обрати правильну відповідь і записати відповідну літеру в зошит.

  1. Приклад 4+4+4 можна замінити на

А) 3х4 В) 4х3

2. Добутком чисел 4 і 5 є число

І) 20 Б) 9

3. Часткою чисел 21 і 3 є число

А) 8 Р)7

4. Якщо а =4, то значення виразу 24:а + 3

М) 8 Н) 9

5. Сума сторін довжин многокутника- це

А) ламана О) периметр

( Ключем до самоперевірки є слово, яке складається з правильно обраних відповідей:

В І Р Н О).

  • Діти, якщо з записаних літер у вас складається слово вірно, ставите знак + за дане тестування.

Опис, який учні побачать після проходження уроку
  1. Математичний диктант.

  • Увага на екран. (3-й слайд).

  • Запиши число, в якому 3 десятки і стільки же одиниць;

  • Запиши число, в якому 4 десятка;

  • Запиши число, що передує числу 30;

  • Запиши число, в якому 5 дес. і 7 од.;

  • Запиши число, наступне до числа 80;

  • Запиши число, в якому 6 дес., а число одиниць на 2 менше.

(Учні записують числа в зошит, потім вчитель викликає окремих дітей до дошки, викладають магнітними цифрами числа, перевіряють правильність виконання).

  • Діти, якщо ви виконали завдання правильно, як на дошці, поставте на полях знак +.

  • Яке число в рядку «зайве»? Чому? (Пояснення дітей).

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Функції користувача. Приклади задач

Функції користувача. Приклади задач

242

Аватар профіля Губчик Вероніка Григорівна
Інформатика
9 клас

50 грн

Приклади розвʼязування задач «Зʼєднання провідників»

Приклади розвʼязування задач «Зʼєднання провідників»

196

Аватар профіля Гонтарук Лілія Петрівна
Фізика
II—III курси

21 грн

Складання програм для розв’язання навчальних і життєвих задач. Тематичне оцінювання.

Складання програм для розв’язання навчальних і життєвих задач. Тематичне оцінювання.

384

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Задачі на дроби

Задачі на дроби

248

Аватар профіля Балануца Ірина Анатоліївна
Математика
5 клас

25 грн

Задачі на дроби

Задачі на дроби

250

Аватар профіля Балануца Ірина Анатоліївна
Математика
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Порівняння десяткових дробів

Порівняння десяткових дробів

496

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Математика
5 клас

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

708

Аватар профіля Крутоголова Ірина Миколаївна
Математика
1 клас

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

495

Аватар профіля Шандра Алла
Математика
4 клас

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

264

Аватар профіля Сапко Наталія Олександрівна
Математика
6 клас

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

378

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Математика
4 клас