Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Діалог (dialog) — двосторонній обмін інформацією (розмова, спілкування) між двома або більше людьми (або у технічній мові — людиною та комп’ютером ).
Сьогодні на нас чекає доволі цікавий проект – ми побуваємо на уроці фізики і визначимо агрегатний стан речовини. Для цього нам потрібно реалізувати в Скретч такий діалог:
Заміряй температуру.
Температура > 100? – то пар.
Температура <0? – то тверда речовина.
Інакше – рідка речовина.
В проекті ми будемо використовувати вкладені команди розгалуження:
Результат роботи під час уроку:
№2:
Завантаження файлу
Завдання
Завдання 1. На основі опрацьованого під час уроку проекту створіть власну програму алгоритму знаходження числа «Загадай будь-яке число, додай наступне по порядку, додай число 9, поділи на 2, відніми число котре задумував спочатку. Результат завжди буде 5».
Результат виконання збережіть з назвою «Маг»
Завдання 2. Розробіть арифметичну програму котра буде вміти додавати, віднімати, множити чи ділити два числа відповідно до потреб користувача. Дизайн розробити самостійно.
Результат збережіть у власну папку з назвою «Двохчисельний калькулятор»
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.