Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Розробка діалогових програм

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Діалог (dialog) — двосторонній обмін інформацією (розмова, спілкування) між двома або більше людьми (або у технічній мові — людиною та комп’ютером ).

Сьогодні на нас чекає доволі цікавий проект – ми побуваємо на уроці фізики і визначимо агрегатний стан речовини. Для цього нам потрібно реалізувати в Скретч такий діалог:

  1. Заміряй температуру.

  2. Температура > 100? – то пар.

  3. Температура <0? – то тверда речовина.

  4. Інакше – рідка речовина.

В проекті ми будемо використовувати вкладені команди розгалуження:

Результат роботи під час уроку:

2:

Завантаження файлу

Домашня робота

Завдання

  1. Завдання 1. На основі опрацьованого під час уроку проекту створіть власну програму алгоритму знаходження числа «Загадай будь-яке число, додай наступне по порядку, додай число 9, поділи на 2, відніми число котре задумував спочатку. Результат завжди буде 5». 

    Результат виконання збережіть з назвою «Маг»

    1. Завдання 2. Розробіть арифметичну програму котра буде вміти додавати, віднімати, множити чи ділити два числа відповідно до потреб користувача. Дизайн розробити самостійно.

    2. Результат збережіть у власну папку з назвою «Двохчисельний калькулятор»

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

8.5. Діалогові вікна

8.5. Діалогові вікна

168

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
10 клас

50 грн

Практична робота: Розробка рекурсивних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм

Практична робота: Розробка рекурсивних алгоритмів та їх реалізація у вигляді програм

43

Аватар профіля Губчик Вероніка Григорівна
Інформатика
9 клас

30 грн

Практична робота "Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

Практична робота "Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

146

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

50 грн

Практична робота: "Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

Практична робота: "Розробка алгоритмів з двовимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

51

Аватар профіля Губчик Вероніка Григорівна
Інформатика
9 клас

25 грн

ПРАКТИЧНА РОБОТА "Розробка алгоритмів роботи з одновимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

ПРАКТИЧНА РОБОТА "Розробка алгоритмів роботи з одновимірними масивами та їх реалізація у вигляді програм"

70

Аватар профіля Губчик Вероніка Григорівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1016

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

857

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1096

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

342

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас