Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Запрошую на відеозустріч за посиланням:
https://meet.google.com/ekx-fzej-hzd
Тема. Юлія Смаль «Рецепти виживання у природі».
№2:
Теоретичний блок
Знайомимося - Юлія Смаль
В Україну приїхала разом з батьками уже вміючи говорити, тому багато зусиль було прикладено для вивчення української мови. В 1986 пішла до школи, відзвонила усі перші і останні дзвоники, була жовтенятком, піонеркою, зрештою вступила до лав Національної скаутської організації України — Пласт, в якої багато чому навчилась, з якою багато подорожувала. ...У дитинстві я читала всюди і постійно... А головне, коли думали, що я роблю уроки, готуюся до контрольних, іспитів чи олімпіад, то у моєму підручнику завжди лежала художня книжка. Оце часи! У голові завжди була «каша» з формул і міжзоряних перельотів, хотілося спати. Але мене хвилювало тільки те, що там далі в книжці. Правда, під ковдрою так і не довелося почитати — там душно... Закінчувала волинський ліцей, хіміко-біологічний профіль, потім волинський державний університет, освіта — магістр хімії. Понад усе на світі люблю подорожувати і читати, дізнаватися щось нове будь-якими шляхами. Маю трьох діток — Марка, Оленку і Леся. Для них пишу дитячі віршики і казочки, саме з них почалося моє бажання щось описувати, змальовувати, складати в рядочки. Жила в місті Луцьку, вешталася старим містом. Жила у Києві, вешталася старим містом. Жила у Піньху, це у Китаї. Теж любила вештатися старим містом. Тепер ми з родиною мешкаємо у Німеччині. Одним словом, люблю старі і нові міста, люблю вештатися, це надихає. Працюю, пишу, мандрую, люблю і насолоджуюсь усім вище перерахованим." (Юлія Смаль)
Читаємо текст.
№3:
Вільне введення тексту
Дай відповідь на запитання.
Де не можна збирати ягоди, гриби, лікарські рослини?
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: