Конструктор уроків
Добрий день, діти!)
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Мета диспуту суттєво не вiдрiзняється вiд мети iнших дiалогiчних методiв –
С
Рефлексія від 11 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей
Практичне заняття: сформулювати життєву позицію (вибір у конкретній життєвій ситуації) історичного персонажа на основі висловів з його творів
Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Повні й короткі форми прикметників