формувати поняття „гірська порода”, „корисні копалини”; ознайомити з найвідомішими гірськими породами, з їх різноманітністю в природі; розвивати навички дослідницької роботи, логічне мислення, спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес
Конструктор уроків
формувати поняття „гірська порода”, „корисні копалини”; ознайомити з найвідомішими гірськими породами, з їх різноманітністю в природі; розвивати навички дослідницької роботи, логічне мислення, спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Завантаження файлу
№2:
Теоретичний блок
№3:
Вільне введення тексту
Питання до відео
Знайдіть на карті Херсонської області родовища цих корисних копалин
Якими умовними знаками вони позначені?
Завдяки якому процесу добувають цю корисну копалину?
Що поєднує поняття сіль і випаровування?
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: