Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Растровий графічний редактор — спеціалізована програма для створення і обробки растрових зображень. Ці програмні продукти знайшли широке застосування в роботі художників-ілюстраторів, при підготовці зображень до друку або на фотопапері, публікації в інтернеті.
Растрові графічні редактори дозволяють користувачеві створювати і редагувати зображення на екрані комп'ютера (серед звичних інструментів — декілька типів ліній, стирання, копіювання об'єктів, додавання тексту, заповнення кольору фону…), а також зберігати їх в різних растрових форматах. Формати збереження зображень поділяються на такі, що дозволяють зберігати растрову графіку з незначним зниженням якості за рахунок використання алгоритмів стиснення з втратами (JPEG, PNG, GIF і TIFF), та такі, що також підтримують стиснення (RLE), але загалом є «попіксельним» описом зображення (BMP).
На противагу векторним редакторам, растрові використовують для утворення зображень матрицю точок (bitmap). При цьому, більшість сучасних растрових редакторів містять векторні інструменти редагування як допоміжні.
Adobe Photoshop — найпопулярніший комерційний редактор
Adobe Fireworks
Corel Photo-Paint
Corel Painter
GIMP — найпопулярніший вільний редактор
Microsoft Paint
Microsoft Paint 3D
Microsoft Photo Editor
Растрове зображення зберігається за допомогою крапок різного кольору (пикселей), які утворять рядки й стовпці. Будь-який пиксель має фіксоване положення й колір. Зберігання кожного пикселя вимагає деякої кількості біт інформації, що залежить від кількості квітів у зображенні.
Якість растрового зображення визначається розміром зображення (числом пикселей по горизонталі й вертикалі) і кількості квітів, які можуть приймати пиксели.
Растрові зображення дуже чутливі до масштабування (збільшенню або зменшенню). Коли растрове зображення зменшується, кілька сусідніх крапок перетворюються в одну, тому губиться розбірливість дрібних деталей зображення. При укрупненні зображення збільшується розмір кожної крапки й з'являється східчастий ефект, що видний неозброєним оком.
№2:
Теоретичний блок
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.