Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
№2:
Вільне введення тексту
Білий колір - інформація
Як називається біблійна притча, з якою ми познайомилися?
Чому вона має таку назву?
Хто є головними дійовими особами?
Що повідомляється в ЗАЧИНІ?
Про що йде мова в ОСНОВНІЙ ЧАСТИНІ?
Чим ЗАКІНЧУЄТЬСЯ притча?
№3:
Вільне введення тексту
Жовтий колір - позитивні моменти
Якими позитивними рисами наділений батько?
Котрий з синів залишився вдома?
Яка думка прийшла в голову молодшому сину, коли голодував?
Як себе поводить батько, при зустрічі з молодшим сином?
№4:
Вільне введення тексту
Чорний колір – негативні сторони
Котрий синів взяв весь спадок і залишив рідний дім?
Як поводився молодший син у далекій стороні?
Яке лихо його спіткало?
Як відреагував старший син на повернення брата?
№5:
Вільне введення тексту
Червоний колір – почуття
Завдання
- Описати почуття кожного з головних героїв
Батько | Старший син | Блудний (молодший) син |
№6:
Вільне введення тексту
Зелений колір – творча робота
Завдання
Як, на вашу думку, могло скластися життя кожного з героїв притчі?
Що б ви порадили старшому брату?
Як має жити молодший брат
№7:
Вільне введення тексту
Синій колір – висновок
Завдання
До поданих розмальовок дібрати епізод з притчі.
Розфарбувати малюнки
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практичне заняття №2 з теми: "Виготовлення дротяних гнутих елементів ортодонтичних апаратів. (частина 2)