Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Програмування тризуба, Пайтон

Інформатика

Для кого: 7 Клас, 8 Клас

0 проходжень

1 запитання

13.05.2022

45

0

Завдання №1 Теоретичний блок

      Урок Інформатики

Доброго дня шановні учні 


Сьогодні у нас тема:

Мова програмування Пайтон.

Бінарний урок математика, інформатика “Програмування малюнків в Python за допомогою координатної площини”


План уроку:

Тема уроку інформатики. Створення графічного зображення за координатами в програмі Python. Практична робота “Створення графічного зображення на координатній площині, знаходження координат, створення програми в Python планом».

Мета: сформувати практичні навички створення зображень на координатній площині, визначення координат, визначення поняття симетричні точки відносно осі х, осі у. Вміння застосовувати на практиці вивчений матеріал. Патріотичне виховання, інформаційно-комунікаційну компетентністьрозвивати просторове уявлення, фантазію, уміння застосовувати здобуті знання на практиці; виховувати естетичний смак.

Матеріально – технічне забезпечення: комп’ютер, проектор.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація засвоєних знань і умінь

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності  

Що символізує Тризуб? Для українців в усьому світі Тризуб символізує нерозривний зв’язок із Вітчизною. У різні періоди історії наш Тризуб ставав символом боротьби за незалежність. І сьогодні для українців слова Воля, Вітчизна, Свобода - дуже актуально.  

    

IV.  Оголошення теми і мети уроку.

—  Сьогодні на уроці ми спробуємо намалювати малий герб нашої Вітчизни на координатної площині та перенесемо їх на сцену Python





  1. Новий матеріал по використанню графічного модуля і команд можно переглянкти за посиланням:

Малювання в Пайтон

або можна пройти цей матеріал  по ІТ Книзі

https://78.itknyga.online/login/index.php

  1. Онлайн середовище для написання программ в Python - replit

  2. Малюємо тризуб на аркуші, визначаємо координати:


V. Практична робота.

Складаємо програму в Pythonмалювання тризуба.

Підготовка до початку малювання, переміщуємо виконавця до координат (0, -60), щоб почати малювати середню частину тризуба.

Колективна робота над малюнком тризуба, учні по черзі вказують координати  тризуба, опановують поняття симетрії, роблять висновок про різницю координат  симетричних точок.


Середина, булава

(ліва частина)

Зовнішня частина

(ліва частина)

Х

У

Х

У

0

-60

0

-20

-20

-50

-80

-30

-40

-10

-80

150

-30

20

-70

140

-20

30

-50

120

-10

60

-40

50

-10

140

-60

40

-20

150

-30

30

-20

170

0

10

0

190



       






Програма малювання тризуб:

https://replit.com/@NataliaTurchak/trizub

!!!!то що написано помаранчевим кольором - коментар (пояснення), в програмі не використовуємо!!!!

from turtle import*    (Визиваємо модуль малювання)

shape("classic")   (вибираємо виконавця, стрілочка)

goto(0,00)            (переміщаємо в координати 0,0)

width(5)                (задаємо товщину олівця)

title("тризуб")      (Назва вікна)

setup(400,400)      (розміри вікна)

bgcolor("light cyan")  (кольор вікна для малювання)

color("blue","blue")            (Кольор олівця)

up()                            (підняти олівець)

goto(0,-60)               (переміщаємо в координати 0,-70)

down()                       (опустити олівець)

goto(-40,-50)

goto(-40,-10)

goto(-30,20)

goto(-20,30)

goto(-10,60)

goto(-10,140)

goto(-20,150)

goto(-20,170)

goto(0,190)

up()

goto(0,-60)

down()

goto(40,-50)

goto(40,-10)

goto(30,20)

goto(20,30)

goto(10,60)

goto(10,140)

goto(20,150)

goto(20,170)

goto(0,190)

up()

goto(0,-30)

down()

goto(80,-30)

goto(80,150)

goto(70,140)

goto(50,120)

goto(40,50)

goto(60,40)

goto(30,30)

goto(0,10)

up()

goto(0,-30)

down()

goto(-80,-30)

goto(-80,150)

goto(-70,140)

goto(-50,120)

goto(-40,50)

goto(-60,40)

goto(-30,30)

goto(0,10)

goto(0,0)



ДЗ. Зробити проект “Тризуб”, а на оцінку 12 балів зробити проект “Карта України”. Координати для карти визначити самостійно за малюнком.

Або на 10 балі -  прапор, чи ЗСУ







Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0