Опублікував/ла:
Будь ласка, оцініть урок!
Завдання №1 Теоретичний блок
Урок Інформатики
Доброго дня шановні учні
Сьогодні у нас тема:
Мова програмування Пайтон.
Бінарний урок математика, інформатика “Програмування малюнків в Python за допомогою координатної площини”
План уроку:
Тема уроку інформатики. Створення графічного зображення за координатами в програмі Python. Практична робота “Створення графічного зображення на координатній площині, знаходження координат, створення програми в Python” планом».
Мета: сформувати практичні навички створення зображень на координатній площині, визначення координат, визначення поняття симетричні точки відносно осі х, осі у. Вміння застосовувати на практиці вивчений матеріал. Патріотичне виховання, інформаційно-комунікаційну компетентність; розвивати просторове уявлення, фантазію, уміння застосовувати здобуті знання на практиці; виховувати естетичний смак.
Матеріально – технічне забезпечення: комп’ютер, проектор.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація засвоєних знань і умінь
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Що символізує Тризуб? Для українців в усьому світі Тризуб символізує нерозривний зв’язок із Вітчизною. У різні періоди історії наш Тризуб ставав символом боротьби за незалежність. І сьогодні для українців слова Воля, Вітчизна, Свобода - дуже актуально.
IV. Оголошення теми і мети уроку.
— Сьогодні на уроці ми спробуємо намалювати малий герб нашої Вітчизни на координатної площині та перенесемо їх на сцену Python.
Новий матеріал по використанню графічного модуля і команд можно переглянкти за посиланням:
або можна пройти цей матеріал по ІТ Книзі
https://78.itknyga.online/login/index.php
Онлайн середовище для написання программ в Python - replit
Малюємо тризуб на аркуші, визначаємо координати:
V. Практична робота.
Складаємо програму в Python, малювання тризуба.
Підготовка до початку малювання, переміщуємо виконавця до координат (0, -60), щоб почати малювати середню частину тризуба.
Колективна робота над малюнком тризуба, учні по черзі вказують координати тризуба, опановують поняття симетрії, роблять висновок про різницю координат симетричних точок.
Середина, булава (ліва частина) | Зовнішня частина (ліва частина) | ||
Х | У | Х | У |
0 | -60 | 0 | -20 |
-20 | -50 | -80 | -30 |
-40 | -10 | -80 | 150 |
-30 | 20 | -70 | 140 |
-20 | 30 | -50 | 120 |
-10 | 60 | -40 | 50 |
-10 | 140 | -60 | 40 |
-20 | 150 | -30 | 30 |
-20 | 170 | 0 | 10 |
0 | 190 |
Програма малювання тризуб:
https://replit.com/@NataliaTurchak/trizub
!!!!то що написано помаранчевим кольором - коментар (пояснення), в програмі не використовуємо!!!!
from turtle import* (Визиваємо модуль малювання)
shape("classic") (вибираємо виконавця, стрілочка)
goto(0,00) (переміщаємо в координати 0,0)
width(5) (задаємо товщину олівця)
title("тризуб") (Назва вікна)
setup(400,400) (розміри вікна)
bgcolor("light cyan") (кольор вікна для малювання)
color("blue","blue") (Кольор олівця)
up() (підняти олівець)
goto(0,-60) (переміщаємо в координати 0,-70)
down() (опустити олівець)
goto(-40,-50)
goto(-40,-10)
goto(-30,20)
goto(-20,30)
goto(-10,60)
goto(-10,140)
goto(-20,150)
goto(-20,170)
goto(0,190)
up()
goto(0,-60)
down()
goto(40,-50)
goto(40,-10)
goto(30,20)
goto(20,30)
goto(10,60)
goto(10,140)
goto(20,150)
goto(20,170)
goto(0,190)
up()
goto(0,-30)
down()
goto(80,-30)
goto(80,150)
goto(70,140)
goto(50,120)
goto(40,50)
goto(60,40)
goto(30,30)
goto(0,10)
up()
goto(0,-30)
down()
goto(-80,-30)
goto(-80,150)
goto(-70,140)
goto(-50,120)
goto(-40,50)
goto(-60,40)
goto(-30,30)
goto(0,10)
goto(0,0)
ДЗ. Зробити проект “Тризуб”, а на оцінку 12 балів зробити проект “Карта України”. Координати для карти визначити самостійно за малюнком.
Або на 10 балі - прапор, чи ЗСУ
Будь ласка, оцініть урок!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
10 грн