Конструктор уроків
Запрошую вас на урок з всесвітньої історії , який відбудеться о 09:50
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
І. Аншлюс Австрії
Проаналізуйте•зміст•указівок•А.•Гітлера.•Чи•узгоджуються•вони•з•пізнішими•за-явами•про•«добровільне»•приєднання•Австрії•до•Німеччини•на•підставі•«віль-ного•волевиявлення»•населення•під•час•«референдуму»•та•ін.?•Чи•відомі•Вам•приклади•проведення•загарбницької•політики•за•подібним•сценарієм•у•ХХІ•ст.?
№2:
Вільне введення тексту
ІІ. «Мюнхен»
Чому,•на•Вашу•думку,•на•Мюнхенській•конференції•не•виявилося•стільця•для
Й.•Сталіна?
На• що• розраховували• учасники• конференції?
№3:
Вільне введення тексту
ІІІ. Політика «умиротворення»
Зробіть висновок про витоки й цілі політики «умиротворення» А. Гітлера за уривками з документів.
№4:
Вільне введення тексту
ІV. Радянсько-німецький пакт1939 р.
Чи•сприяв•радянсько-німецький•пакт•1939•р.•справі•збереження•миру?•
Чому,•на•Ваш•погляд,•підписання•відбулося•з•небаченим•поспіхом?•Аргументуйте•Вашу•точку•зору,•використовуючи•матеріали нижче.
Рефлексія від 59 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме
Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів