Урок:

Практичне заняття. «Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел»

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Запрошую вас на урок з всесвітньої історії , який відбудеться о 09:50

https://meet.google.com/wrr-auwp-zqx

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

І. Аншлюс Австрії

Проаналізуйте•зміст•указівок•А.•Гітлера.•Чи•узгоджуються•вони•з•пізнішими•за-явами•про•«добровільне»•приєднання•Австрії•до•Німеччини•на•підставі•«віль-ного•волевиявлення»•населення•під•час•«референдуму»•та•ін.?•Чи•відомі•Вам•приклади•проведення•загарбницької•політики•за•подібним•сценарієм•у•ХХІ•ст.?

06017x73-4cc4-860x344.png

2:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

ІІ. «Мюнхен»

  1. Чому,•на•Вашу•думку,•на•Мюнхенській•конференції•не•виявилося•стільця•для

    Й.•Сталіна?

  2. На• що• розраховували• учасники• конференції?

    06017x8m-53e3-384x359.png

    06017x8x-c6e9-404x95.png

3:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

ІІІ. Політика «умиротворення»

Зробіть висновок про витоки й цілі політики «умиротворення» А. Гітлера за уривками з документів.

06017xas-6ac6-855x246.png06017xax-fa87-844x70.png06017xaz-a424-853x188.png

4:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

ІV. Радянсько-німецький пакт1939 р.

Чи•сприяв•радянсько-німецький•пакт•1939•р.•справі•збереження•миру?•

Чому,•на•Ваш•погляд,•підписання•відбулося•з•небаченим•поспіхом?•Аргументуйте•Вашу•точку•зору,•використовуючи•матеріали нижче.

06017xc7-3ed5-864x453.png06017xcd-a7e3-871x243.png

Рефлексія від 59 учнів

Сподобався:

53 6

Зрозумілий:

49 10

Потрібні роз'яснення:

57 2
Рекомендуємо

Практична робота "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років"

Практична робота "Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років"

1138

Аватар профіля Швець Наталія Олександрівна
Всесвітня історія
10 клас

20 грн

Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме

Практичне заняття. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме

320

Аватар профіля Устименко Ірина Сергіївна
Всесвітня історія
9 клас

33 грн

Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів

Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів

231

Аватар профіля Гусак Людмила Вікторівна
Всесвітня історія
11 клас, II—III курси та змішані

60 грн

Велика Британія в 1920-1930-х роках

Велика Британія в 1920-1930-х роках

257

Аватар профіля Степанюк Сергій Степанович
Всесвітня історія
10 клас

45 грн

40 грн

Історичні джерела про Богдана Хмельницького як політика й людину. Практичне заняття

Історичні джерела про Богдана Хмельницького як політика й людину. Практичне заняття

1387

Аватар профіля Красік Юлія Володимирівна
Історія України
8 клас

23 грн

20 грн

Схожі уроки

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

2210

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

880

Аватар профіля Захожа Світлана Анатоліївна
Всесвітня історія
6 клас

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

1049

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Персько-грецькі війни

Персько-грецькі війни

308

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Всесвітня історія
6 клас

Початок Першої світової війни. Головні події у воюючих країнах.

Початок  Першої  світової  війни.  Головні  події  у  воюючих  країнах.

976

Аватар профіля Коляско Ігор
Всесвітня історія
10 клас