Практична робота "Побудова рози вітрів, кліматодіаграм за наведеними показниками" передбачена модельною навчальною програмою «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.), що «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 11.04.2022 № 324).
Мета роботи: розвивати уміння та навички характеризувати особливості клімату в межах території України; визначати причини відмінностей кліматичних показників різних її регіонів за кліматичними діаграмами; вдосконалювати практичні уміння та навички роботи з кліматичною картою та кліматичними діаграмами; удосконалювати уміння діяти за заданим алгоритмом; закріпити навички побудови рози вітрів для окремих районів (пунктів) в Україні за даними метеорологічної служби; розвивати вміння прогнозувати погоду на основі даних про напрямок вітру.
Обладнання: підручник, атлас, кліматична карта України, кліматичні діаграми, електронний ресурс https://www.klimadiagramme.de/pics/st_ukr.html
«Досягнуте працею з радістю і приймається і зберігається, а те, що отримано без праці, швидко зникає»
Я сподіваюсь, що ви отримаєте задоволення від праці і не витратите марно час, а відкриєте для себе багато нового й цікавого.
Хід роботи