Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Доброго ранку!
Всі мерщій сідайте, діти,
Домовляйтесь не шуміти,
На уроці не дрімати,
Дуже гарно працювати,
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
У п’ятому класі уроки трудового навчання проводитимуть окремо для груп хлопців і дівчат. Дівчата будуть займатися в кабінеті (майстерні) обслуговуючої праці.
Бесіда за питаннями
1. Як ви розумієте слово «праця» ? Поясніть поняття «обслуговуюча праця».
2. Якими видами праці зазвичай займаються в побуті?
3. Чи допомагаєте ви дорослим у цьому? Як саме?
4. Пригадайте українські прислів’я про працю, склавши відповідні пари з наданих фраз:
Робота учить дні пройдуть немарно
Працюй ударно — а лінь мучить
Хто не любить працювати, це честь
Праця — любить пліткувати
Саме завдяки праці люди мають все необхідне для життя: будинки, транспорт, різноманітну техніку, одяг і взуття, продукти харчування, засоби зв'язку та багато інших речей. Здавна у народі казали: «Чим більше науки, тим розумніші руки». Як ви розумієте це прислів’я? (Щоб праця була успішною, треба використовувати наукові досягнення.) Існує багато різних наук. Серед них є й наука, що безпосередньо пов’язана з процесом праці. Назва цієї науки — технологія.
№2:
Теоретичний блок
Саме про цю науку ви дізнаєтесь сьогодні, адже тема нашого уроку «Поняття про технологію».
Які види технологічної діяльності зустрічаються у побуті?
До побутових видів технологічної діяльності належить й рукоділля. (Запропонувати дітям ознайомитися з експозиціями в майстерні, де представлені кращі об’єкти праці, виготовлені учнями основної та старшої школи. Запитати, чи хочуть дівчата виготовляти такі речі. Якщо так, то цього необхідно навчатися.) Успіх занять залежить від чіткої організації робочого місця, роботи й дотримання правил внутрішнього розпорядку. У шкільних майстернях учні повинні дотримувати встановлених правил безпечної праці.
Первинний інструктаж з БЖ в кабінеті обслуговуючої праці
№3:
Теоретичний блок
1. Що нового ви дізналися на уроці?
2. Де й за яких умов можна скористатися знаннями, здобутими на сьогоднішньому уроці?
3. Чи відповідає результат меті й завданням уроку?
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Уроки 1-2 Що таке технологія. Основні види технологічної діяльності у побуті. Ознайомлення з правилами в майстерні, загальні правила безпечної праці. Проєктування виробів. Етапи проєктування.
Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника