Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Працюємо з параграфом 22.
Перегляньте відео:
Виписати у зошити умови Білоцерківського договору.
№2:
Вільне введення тексту
Наталя Яковенко, українська історикиня
Деколи можна почути думку, нібито Хмельницький з перших днів війни мав чітку програму «визволення українських земель з польського гніту». Поза сумнівом, це є спробою видати бажане за дійсне: гетьман ще довго відчував себе часткою Речі Посполитої, і його наміри не виходили за межі «козацького автономізму»…
Спираючись на відомі вам історичні факти та додаткові джерела інформації, аргументовано підтвердьте або спростуйте точку зору дослідниці.
№3:
Вільне введення тексту
В інтернет-додатку прочитайте уривок вірша Т. Шевченка. Якими художніми засобами автор передає події битви під Берестечком?
№4:
Вільне введення тексту
Наталя Яковенко, українська історикиня
Втім, цей мирний трактат лишився тільки паперовою пам’яткою перипетій війни. Долило масла у вогонь і те, що сейм, який зібрався навесні 1652 р., не затвердив Білоцерківської угоди, оскільки вперше в історії польського парламентаризму був зірваний одним із шляхтичів, котрий наклав своє вето на сеймові ухвали.
1. Якою, зі слів історикині, була доля Білоцерківської угоди?
2. Чому, на вашу думку, угода не була виконана ні Річчю Посполитою, ні Військом Запорозьким?
№5:
Вільне введення тексту
Проаналізуйте твір, уміщений в інтернет-додатку. Чи відповідає текст думи історичним свідченням про І. Богуна?
Народна дума «Іван Богун» https://cutt.ly/4nh68lE
№6:
Вільне введення тексту
Проведіть інтерв'ю з Іваном Богуном (запитання-відповідь).
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: