Головне меню порталу
Опублікував/ла:
Завдання №1 Теоретичний блок
Означення. Два трикутники називають подібними, якщо їхні кути відповідно рівні та сторони одного трикутника пропорційні відповідним сторонам другого трикутника (Рис.1).
(AB; A1 B1 ), (СB; С1 B1 ), (AС; A1 С1 ) – пари відповідних сторін.
Означення. Число, якому дорівнює відношення відповідних сторін подібних трикутників, називають коефіцієнтом подібності. k – коефіцієнт подібності (Рис.1)
Лема (Про подібні трикутники). Пряма, яка паралельна стороні трикутника та перетинає дві інші його сторони, відтинає від цього трикутника йому подібний (Рис.2).
Завдання №2 Теоретичний блок
Теорема 1 (Перша ознака подібності трикутників). Якщо два кути одного трикутника дорівнюють двом кутам другого трикутника, то такі трикутники подібні.
Завдання №3 Вільне введення тексту
Задача 1. Пряма, паралельна стороні АС трикутника АВС, перетинає пряму АВ у точці D, а пряму ВС – у точці Е. Знайдіть:
1) довжину відрізка AD, якщо АВ = 28 см, ВС = 63 см, ВЕ = 27 см;
2) довжину відрізка BD, якщо АВ = 16 см, АС = 20 см, DE = 30 см.
Завдання №4 Вільне введення тексту
Задача 2. Середня лінія трапеції ABCD (BC AD) дорівнює 32 см, а її діагоналі перетинаються в точці О. Знайдіть основи трапеції, якщо АО : ОС = 5 : 3.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
Будь ласка, оцініть урок!
10 грн
20 грн