Мета - формувати компетентності:
предметні: сформувати розуміння причин «перебудови»; розкрити сутність та наслідки перебудовчих процесів та їх особливість в Україні, проаналізувати зміни у зовнішньополітичному житті СРСР; охарактеризувати діяльність Михайла Горбачова.
ключові: розвивати вміння здобувачів освіти вести самостійну дослідницьку діяльність, оперувати цифровими даними, для пізнання та пояснення минулого й сучасних суспільних подій, явищ і процесів вміти систематизувати здобутий матеріал та вміти виділяти головне; формувати почуття толерантності та вміння аргументувати власну позицію, робити висновки; виховувати громадянську свідомість та повагу до історичного минулого своєї держави.
хронологічні: визначати хронологічну послідовність подій: початок перебудови
інформаційну: застосовувати поняття: перебудова, системна криза, інфляція.