Використані осередки : читання та письма, STEM освіти, математики, конструювання , лего.
Мета:
- пізнавальна (навчальна): формувати бажання дітей піклуватися про природнє оточення; формувати точні навички, безпомилково виконувані дії, доведені через багатократне повторення до автоматизму; формувати бажання пізнавати нове;
- розвиваюча: розвивати логічне мислення, память, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; продовжувати розвивати у дітей активне мовлення під час відповідей; розвивати активність, зорову і слухову пам’ять;
- виховуюча: виховувати бережливе ставлення до природи; виховувати інтерес до математики та конструювання; організованість під час виконання дослідницьких завдань та виховувати уважність, стриманість, колективізм та інтерес до науки
Методи і прийоми: наочні, словесні, практичні.
Сюрпризний момент: відео завдання.