Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Матеріали для мовного розвитку: застосування у Монтессорі-середовищі
»
Взяти участь Всі події
Урок:

"Пізнайко – мандрівник у гостях діточок" Міні- квест

13.02.2024
0 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Використані осередки : читання та письма, STEM освіти, математики, конструювання , лего.

Мета:

- пізнавальна (навчальна): формувати бажання дітей піклуватися про природнє оточення; формувати точні навички, безпомилково виконувані дії, доведені через багатократне повторення до автоматизму; формувати бажання пізнавати нове;

- розвиваюча: розвивати логічне мислення, память, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; продовжувати розвивати у дітей активне мовлення під час відповідей; розвивати активність, зорову і слухову пам’ять;

- виховуюча: виховувати бережливе ставлення до природи; виховувати інтерес до математики та конструювання; організованість під час виконання дослідницьких завдань та виховувати уважність, стриманість, колективізм та інтерес до науки

Методи і прийоми: наочні, словесні, практичні.

Сюрпризний момент: відео завдання.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

Порахувати кроки

( на килимі цеглинки лего та листки з цифрамивихователь плескає в долоні , діти цеглинками визначають кількість хлопків , потім сумують результат) - рахуємо кроки.

  • А ось і перший наш конверт. Погляньте, в ньому мій телефон і якийсь лист на нього надійшов ( відео звернення вихователя

  • Малята, мене викрав хтось схожий на Пізнайка, я навіть не знаю де я зараз. Він каже, що колись був дослідником і великим мандрівником а зараз все забув. Отже йому потрібен хтось , хто допоможе все пригадати)

2:

Вільне введення тексту

ГРА –STEM « Як зберегти природу» ( робіть те що я кажу)

(Лист) Я великий вчений та мандрівник Пізнайко з далекої країни казок. Під час подорожі мій літак потрапив у катастрофу та розбився, а я сам забув усе, що знав. Де я зараз - я не знаю і нічогоісінько не пам’ятаю, тому дуже злий!

Вихователь: Діти, де ми з вами зараз знаходимося?

Діти: -У дитячому садку!

- А на якій планеті він знаходиться? І яка це країна?

Діти: - Планета Земля, а країна –Україна.

Ось погляньте - (ГЛОБУС) це наша планета. Вона велика та цікава. Ой! А тут теж щось є!

(Конверт з картками для гри STEM)

№3 Пізнайко вперше на нашій планеті, вона дуже красива та зелена, має свою неповторну природу. Ми її дуже любимо та бережемо. А як ми це робимо давайте покажемо Пізнайкові під час гри, може і він якраз пригадає, як треба себе поводити.

ГРА –STEM « Як зберегти природу» ( робіть те що я кажу)

  1. Якщо ти не кидаєш сміття на дорогу, то плесни у долоні над головою.

  1. Якщо ти ніколи не кидаєш сміття у лісі, то тупни ногою.

  2. Якщо ти не кидаєш пляшки у воду, то підстрибни

  3. Якщо ти збираєш макулатуру, то підніми руку

  4. Якщо тобі подобається чиста земля, то посміхнись

  5. Якщо ти прибираєш місце відпочинку після свята, то змахни руками

  6. Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам та візьми їх за руки

Молодці дітки! Тож давайте і надалі, так, як ви дружно взялися за руки, ми будемо єдині у прагненні зберегти природу.

3:

Вільне введення тексту

Самостійно дійти до висновку, як за допомогою наявних матеріалів очистити воду.

Лист №4 Я дуже хочу пити ! Там, де впав зореліт я знайшов лише калюжку з водою, а вона каламутна. Як очистити воду - я зовсім забув. Пригадайте мені!

Вихователь: Наші дітки завжди готові прийти на допомогу. Думаю, що така проблема нам під силу. Так дітки?

Діти підходять до столу де підготовлене все для досліду:

1 Каламутна вода. 2.Фільтрувальний матеріал. 3. Колба для чистої води. 4. Лійка.

Завдання: Самостійно дійти до висновку, як за допомогою наявних матеріалів очистити воду. Проведення досліду

4:

Вільне введення тексту

Конструювання моста з lego-цеглинок

Лист №5 Допоможіть побудувати міст через річку! Я сам не впораюсь!

( Діти конструюють міст з лего- цеглинок)

  • Який чудовий вийшов міст, а погляньте стрілочки нас кудись ведуть, до нового завдання!

5:

Вільне введення тексту

Пройти лабіринт

Лист №6 Я вже майже все пригадав. Допоможіть мені знайти дорогу, я знаходжусь…..

(маркером вивести з лабіринту)

6:

Вільне введення тексту

зібрати пазл

- Діти а погляньте, це ж деталі Пізнайкової ракети! Давайте допоможемо відремонтувати її!

Завдання дітям: Зібрати пазл РАКЕТА

Молодці, тепер Пізнайко зможе відправитися до дому на своєму зорельоті.

  • Ой, а нам знов відео лист прийшов

(відео звернення від вихователя)

-Дякую малята, я вже вдома і зі мною все добре. Це дійсно був Пізнайко, і він дуже сильно вибачався, що так сталося, зараз з ним все добре і він вже прямує до своєї мами на планету сонячних зайчиків)

7:

Вільне введення тексту

артикуляційні ігри та вправи

Дітки погляньте, у нас залишився ще 1 конверт. Як ви гадаєте що там? Лист№9 Малята, це мій щоденник, який я хочу вам подарувати. В нього я записував свої пригоди. Там є цікава розповідь про ведмежа та мою країну сонячних зайчиків . У цій країні своя мова, і ми всі дуже любимо сонечко і літеру «С»

Вихователь: давайте разом з вами почитаємо, що Пізнайко позаписував.

Артикуляційна казка «Винахідливе ведмежа»

Жило-було ведмежа. Щоранку, як тільки прокинеться, він чистив зубки ( вправа «Чистимо зубки») і відправлявся на прогулянку, адже навколо скільки всього цікавого.

Одного разу він гуляв сонячним днем, поки не відчув, що зголоднів. Ведмедик погладив свій животик і задумався: де б здобути смачну полуницю? ( Вправа «Погладити язичком губки») Озирнувся ведмедик навколо і вирішив пошукати галявину з ягодами. Спочатку йому довелося спуститися з гірки ( Вправа «Гірка») Мишко зупинився під деревом, щоб трошки перепочити, і тут почув , що над головою заспівала якась пташка (ців- ців)

Ведмедик закинув голову і ввічливо спитав: «Шановна пташко, ви так високо сидите, що може вам видно з гори галявину з суницею? Підкажіть в який бік мені йти? .Але ніхто йому не відповів. Мишко почухав голову лапою і подумав, що пташка його не почула, і що йому потрібно забратися вище і крикнути голосніше. Він підстрибнув, ухопився лапами за стовбур і став повільно, впираючись підніматися вгору (Вправа «Мова силач»); Потім ведмежа ще трішки підтягнувся, повис на гілці і став розгойдуватися (Вправа «Гойдалки»)

« Гей! Там є хто небудь!?- закричало ведмежа, але йому знову ніхто не відповів. Тоді він підтягнувся ще вище від зусилля навіть висунув язичок ( Вправа «Лопаточка»)

І раптом з висоти побачив галявину на якій росло дуже багато суниці.

Ура! Як добре, що я придумав залізти на дерево! – закричало ведмежа, і так швидко , як тільки могло, скотилося з дерева ( вправа « Котушка»)

Під деревом він віддихався і швидко побіг на галявину, щоб нарешті підкріпитися.Вихователь: Яка цікава пригода, так дітки? Ой, а тут ще щось про країну сонячних зайчиків написано.

Це їхні улюблені ігри. Давайте теж пограємося разом.

1.Автоматизація звуку [с] у складах з використанням пальчикових вправ.

Завдання: Повторити прямі склади зі звуком [с] збираючи пальці в кулачок починаючи з великого пальця.

Ска – ска – ска-ска

Ску-ску-ску-ску

Сну-сну-сну-сну

Скко-ско-ско-ско

Сно-сно-сно-сно

Повторити зворотні склади зі звуком [с] розгинаючи кулачок починаючи з мізинця.

Ась-ась-ась-ась

Ись-ись-ись-ись

Ісь- ісь- ісь-ісь

Ось- ось-ось-ось

Усь- усь-усь-усь

2. Плесніть у долоні, коли почуєте склад «СО»

ЗО-СО-ШО-СУ-СА-ЦО-СО-ШО-СО-СУ-ЗО-СА-ЖО-СУ-ЗІ-СО-СО-СО

3. Підніміть руку почувши слова в яких є звук [с] на початку слова:

Сок, кіт, собака, зебра, суп, насос, кава, посуд, чашка,сік, сіль, хмаринка,сонце

4. Дидактична гра «Додай склад «СА»»

Коле.. , о.., ко.., ковба.., коле.., ли.., кри…

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Виготовлення міні шапочки з ниток

Виготовлення міні шапочки з ниток

232

Аватар профіля Ільчук Надія Миколаївна
НУШ
2—4 клас

21 грн

Великий мандрівник на оперній сцені

Великий мандрівник на оперній сцені

59

Аватар профіля Сіренко Олеся Вадимівна
Музика
1 клас

33 грн

"ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВНИК НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ"

"ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВНИК НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ"

145

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

"ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВНИК У ТЕАТРІ ТА КІНО"

"ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВНИК У ТЕАТРІ ТА КІНО"

216

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

урок-квест

урок-квест

121

Аватар профіля Гурмач Вікторія Володимирівна
Виховна робота
1—6 клас

30 грн

Схожі уроки

Проєктування за допомогою онлайн-середовищ

Проєктування за допомогою онлайн-середовищ

42

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
STEM-освіта
10—11 клас

Smart Home Kit for Micro:bit - Розумний будинок (Підключення)

Smart Home Kit for Micro:bit - Розумний будинок (Підключення)

35

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
STEM-освіта
9—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

на тему: « Про пандемію COVID - 19 крізь призму 3D моделювання: від ідеї до втілення в матеріалі»

на тему: « Про пандемію COVID - 19  крізь призму 3D моделювання:  від ідеї до втілення в матеріалі»

105

Аватар профіля Лищина Тетяна Вікторівна
STEM-освіта
3—6 років, 1—12 клас та дорослі

Фізичний комп'ютер

Фізичний комп'ютер

65

Аватар профіля Костукевич Фелікс Віталійович
STEM-освіта
8—10 клас

Робочий кейс «Музей кімнатних рослин»

Робочий кейс «Музей кімнатних рослин»

459

Аватар профіля Ханченко Дар'я Олегівна
STEM-освіта
6 клас