Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Розвиток емоційного інтелекту дітей та підлітків: техніки та вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Опрацювання вірша «Навпакійко» За Тетяною Лисенко

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

  • Почнемо з мовної розминки

Засобакали гавки,

закицукали нувки,

зажабали кваки,

закачкали круки,

закозукали маки,

забаранили баки,

за зірке сховалось небо,

перестав усе, як треба.

Тетяна Лисенко

2:

Теоретичний блок

Сьогодні на уроці опрацюємо вірш

«Навпакійко» За Тетяною Лисенко

3:

Вільне введення тексту

  • Прочитай першу частину вірша

Цей малий Сергійко — хлопчик-навпакійко.

Зранку і до ночі каже він: «Не хочу!»

Вже замучились батьки — все він робить навпаки.

Осінь, дощ, калюжі, вітер, повдягали куртки діти, повзували чобітки,

а Сергійко — навпаки: шорти з шафи витягає та сандалики взуває.

  • Випиши речення, яке вказує на те, що саме робить хлопчик навпаки.

4:

Вільне введення тексту

  • Прочитай другу частину вірша

Ніч настала, треба спати, починає він стрибати.

Кожен вечір хлопчик каже, що у ліжко він не ляже.

І навчились мама й тато Навпакійком керувати:

зробить хлопчик залюбки те, що просять, навпаки.

  • Випиши речення, яке вказує на те, що придумали батьки.

5:

Вільне введення тексту

  • Прочитай третю частину вірша

«Хліб не їж, залиш для мишки!» — проковтне увесь до кришки.

«Молока не пити зранку!» — випиває махом склянку.

«Не складай свої машинки!» — прибере їх за хвилинку.

Дуже просто з ним справлятись.

Став він стригтись і купатись,

їсти, спати, руки мити,

те, що треба, те й робити.

Бо придумали батьки

вчити сина навпаки!

  • Спиши виділене речення

6:

Тестування

«Навпакійко» За Тетяною Лисенко
6 травня
15 0
1 3 5
Аватар профіля Цогла Тетяна Іванівна
1
Аватар профіля Цогла Тетяна Іванівна
Українська мова. Читання
1 клас
9 1 48 0
1

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

"СТИЛЬОВИЙ СИНТЕЗ. ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА І МИКОЛИ ЛИСЕНКА"

"СТИЛЬОВИЙ СИНТЕЗ. ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА І МИКОЛИ ЛИСЕНКА"

1278

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
8 клас та 11 клас

46 грн

Комп'ютер як пристрій опрацювання даних

Комп'ютер як пристрій опрацювання даних

298

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Технології опрацювання мультимедійних даних

Технології опрацювання мультимедійних даних

43

Аватар профіля Брусенцова Катерина Юріївна
Інформатика
10 клас

50 грн

Опрацювання величин логічного типу.

Опрацювання величин логічного типу.

362

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

224

Аватар профіля Балабан Олег Костянтинович
Зарубіжна література
7 клас

53 грн

Схожі уроки

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.

92

Аватар профіля Цогла Тетяна Іванівна
Українська мова. Читання
1 клас

Виразне читання віршів про дні тижня

Виразне читання віршів про дні тижня

58

Аватар профіля Цогла Тетяна Іванівна
Українська мова. Читання
1 клас

Опрацювання вірша «Від зими до зими» Федіра Петрова

Опрацювання вірша «Від зими до зими» Федіра Петрова

61

Аватар профіля Цогла Тетяна Іванівна
Українська мова. Читання
1 клас