Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Почнемо з мовної розминки
Засобакали гавки,
закицукали нувки,
зажабали кваки,
закачкали круки,
закозукали маки,
забаранили баки,
за зірке сховалось небо,
перестав усе, як треба.
Тетяна Лисенко
№2:
Теоретичний блок
Сьогодні на уроці опрацюємо вірш
«Навпакійко» За Тетяною Лисенко
№3:
Вільне введення тексту
Прочитай першу частину вірша
Цей малий Сергійко — хлопчик-навпакійко.
Зранку і до ночі каже він: «Не хочу!»
Вже замучились батьки — все він робить навпаки.
Осінь, дощ, калюжі, вітер, повдягали куртки діти, повзували чобітки,
а Сергійко — навпаки: шорти з шафи витягає та сандалики взуває.
Випиши речення, яке вказує на те, що саме робить хлопчик навпаки.
№4:
Вільне введення тексту
Прочитай другу частину вірша
Ніч настала, треба спати, починає він стрибати.
Кожен вечір хлопчик каже, що у ліжко він не ляже.
І навчились мама й тато Навпакійком керувати:
зробить хлопчик залюбки те, що просять, навпаки.
Випиши речення, яке вказує на те, що придумали батьки.
№5:
Вільне введення тексту
Прочитай третю частину вірша
«Хліб не їж, залиш для мишки!» — проковтне увесь до кришки.
«Молока не пити зранку!» — випиває махом склянку.
«Не складай свої машинки!» — прибере їх за хвилинку.
Дуже просто з ним справлятись.
Став він стригтись і купатись,
їсти, спати, руки мити,
те, що треба, те й робити.
Бо придумали батьки
вчити сина навпаки!
Спиши виділене речення
№6:
Тестування
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: