Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
№2:
Тестування
№3:
Теоретичний блок
Робота за комп’ютером.
Завдання 1. Увійдіть в текстовий редактор.
Створіть в текстовому документі маркірований список, який складається з тверджень взятих з підручника «Математика» 5 клас.
А також оцініть ці твердження, тобто визначте правдиві вони чи ні.
Сума довжин усіх сторін многокутника називається периметром многокутника. ________
Сума кутів трикутника завжди дорівнює 360 градусів. _______
Поділити одне число на інше – означає знайти таке третє число, яке в добутку з другим дає перше._________
Розв’язати рівняння – означає знайти деякі його корені або встановити, що рівняння не має жодного кореня.________
Завдання 2. Перейдіть на другий аркуш (для цього натисніть комбінацію клавіш Сtrl+Enter).
Створіть нумерований список, за зразком:
Число 18, є єдиним (крім нуля) числом, сума цифр якого в два рази менше нього самого.
Походження десяткової системи числення пов’язане із кількістю пальців на двох руках людини.
Назва «градус» походить від латинського слова «gradus», що означає крок.
Завдання 3. Доповніть нумерований список трьома цікавими фактами з математики. Для цього знайдіть в мережі Інтернет цікаві факти та скопіюйте їх.
Завдання 4. Для маркірованого списку змініть тип маркера.
Збережіть роботу з назвою (Однорівневі списки Прізвище) на робочий стіл.
№4:
Теоретичний блок
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.