Конструктор уроків
Опублікував/ла:
3
0
17
Цей урок допоможе учням не лише познайомитися з творчістю Світлани Травневої, а й краще усвідомити власну приналежність до рідного краю.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Читання тексту поезії
Виразне читання вірша вчителем.
Повторне читання учнем.
Обговорення змісту
Що, на вашу думку, означають слова «материнський заповіт»?
Які образи природи використано у творі?
Чим Поділля особливе для ліричної героїні?
Аналіз художніх засобів
Знайдіть приклади епітетів (наприклад, «світланки барвінкові»).
Яку роль відіграють метафори у створенні образу Поділля?
Як у творі передано любов до рідного краю?
№2:
Вільне введення тексту
Створити малюнок або презентацію, присвячену Поділлю, використовуючи образи з вірша.
№3:
Створення асоціативного куща до слова «Поділля»
VII. Домашнє завдання
Вивчити уривок вірша напам’ять.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Література рідного краю. Легенди та перекази рідного краю
178
30 грн
Література рідного краю "Національно-патріотична поезія Івана Іова"
272
41 грн
Література рідного краю. Хмельниччина.
380
"МИСТЕЦТВО РІДНОГО КРАЮ"
475
44 грн
Картини природи рідного краю в поезіях Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати».
5459
50 грн
Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.
452
Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця
503
М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"
447
Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви
1352
О. Кобилянська. «Valse melancolique»
203