Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Згідно з національним дослідженням, в Україні 33,7% дітей і підлітків проводять в Інтернеті від 3 і до 5 годин щодня, 28% користуються Інтернетом 1-2 години кожного дня. 13,3% дітей проводять в Інтернеті від 5 до 7 годин, а 10,4% - понад 7 годин щодня.
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
№5:
Теоретичний блок
№6:
Теоретичний блок
Рефлексія від 25 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практичне заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах та їх доля"
Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість
Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів. Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації. Толерантність та інклюзія.