"Міо, мій Міо" Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
Конструктор уроків
"Міо, мій Міо" Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Доброго дня, діти . Сьогодні ми подорожуємо. Здійснення подорожі це завжди цікаво та захоплююче. Адже кожна мандрівка несе у собі щось таємниче, а Країна Далека яка з'являється в нашій уяві відкриває двері у світи незвідані, пригоди фантастичні. Показує казковий світ боротьби добра і зла. Щоб потратити до Країни Далекої вам знадобиться прослухати аудіокнигу.
№2:
Теоретичний блок
Образ Міо У головного героя гаряче і любляче серце. Він не терпить несправедливості, відважний. Часом Міо дуже важко, часом він впадає у відчай і навіть плаче, але все ж таки здійснює свій подвиг і стає героєм.
Міо знаходить і батьківську любов, і дружбу, домагається виконання всіх своїх заповітних бажань. Самовідданість, відвага, почуття обов'язку, підтримка друзів ведуть його до перемоги.
Образ Като
Като – жорстокий лицар. Це символ, алегорія безжалісної сили, яка прагне знищити кожного, хто не схилиться перед нею, не дозволить перетворити себе на бездушного і бездумного виконавця чужої волі. Сам Като страждає від свого кам'яного серця не менше, ніж його жертви. Чи не тому Като викрадав дітей та перетворював їх на птахів, що хотів знайти свою душу, не завжди ж він був лихим? Але зло породжує лише зло. Лише вогняний меч здатний розбити міцну оболонку і визволити з полону пташину людської душі.
Образ тата-короля
Тато Mio є королем Країни Далекої. Свого сина він шукав дуже давно, а коли знайшов, був невимовно щасливим. Король дуже любить природу та свій сад. Проте, найбільше він любить свого сина і слухати, як він сміється у саду («...Я люблю пташиний спів, люблю музику своїх срібних тополь, але найдужче люблю слухати, як сміється в садку мій син...»). Король щедрий і люблячий батько, підтвердженням цього є той факт, що як тільки він дізнався, що Mio любить коней, то подарував синові золотогривого Міраміса. Mio уже не боїться свого батька, він йому цілковито довіряє. («...Хоч би що я зробив, він дивитиметься на мене ласкавими очима так, як дивився тепер...»).
Образ Юм-Юма
Зовнішність - хлопчик дев'яти років, із каштановим чубом та карими очима.
Соціальне становище - син садівника.
Риси характеру: добрий, щирий, кмітливий, любить пригоди, веселий, безкорисливий у дружбі, щедрий, підтримає у складній ситуації, вміє берегти таємниці.
Образи тітки Едлі та дядька Сікстена
Опікуни Mio; не любили хлопчиків; крикливі, постійно сердиті; жадібні; не любили дитячого сміху; жорстокі; постійно ображали Mio; байдужі до долі хлопчика
У кожній казці вирішується одвічний конфлікт добра і зла. Ця казка не є винятком.
Моральні цінності, проголошені в повісті: дорослі мають прагнути творити країну Далеку в реальному світі; Любов, Дружба перемагають зло та ненависть; природа завжди служить добру; кам’яні серця дорослих перетворюють дітей на нещасних самотніх «птахів»; люди мають завжди пам’ятати, що зло шкодить в першу чергу їм самим; батьківська любов, родинне тепло є най-вищою цінністю в житті
№3:
Вільне введення тексту
Літературна гра «Пригадай слова»
Астрід Ліндгрен – відома …........... письменниця.
Найчастіше героями її творів були …............
Найвідоміші твори письменниці – … .......та ….............
Повість про пригоди хлопчика в Країні Далекій називається …................
Головного героя звали ….................
Він потрапив до казкової країни за допомогою …...................
Кращого друга головного героя в Країні далекій звали – …..........
Міо повинен був боротися із лицарем … ...........
Прочитайте в підручнику с.228-236
Рефлексія від 26 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Образи головних героїв. Перемога добра над злом