Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Приготуй підручник с.143
Роздивіться обкладинки серії книжок на с.143
«Улюблені вірші» — одна з найуспішніших книжок «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГИ», книга, яка постійно оновлюється новими малюнками й доповнюється новими віршами — найкоштовнішими взірцями класичної та сучасної української поезії, а також майстерними перекладами популярних віршів зарубіжної класики. Останнє видання довершують чудові сучасні українські дитячі пісеньки з нотами. Книжка має аудіо-версію на CD у виконанні популярних акторів, дітей «у супроводі півників, жабок, песиків, котиків, паротягів та музичних інструментів». За свідченням читачів, саме завдяки цій книзі в деяких сім’ях почали розмовляти українською мовою.
№2:
Теоретичний блок
Прочитай вірш.
З'їхались в казковий дім
Друзі в одязі такім:
В помаранчевім, салатнім,
У сливовім, шоколаднім,
В абрикосовім, молочнім,
І, якщо вже бути точним,
Був ще друг у малиновім,
Він шарівсь на кожнім слові.
Відгадай, хто друзі ці?
Кольорові олівці!
Назви їхніх кольорів
Той придумав, хто хотів
Помаранчів, слив, салату,
Молока і шоколаду,
Абрикосів і малинки...
Покотилась в мене слинка,
Бо вони такі смачні,
Що смакують і мені!
Віра Правоторова
№3:
Вільне введення тексту
Скільки гостей прийшло на свято?
Чи запам’ятали ви кольори їхніх костюмів? Спробуйте їх назвати. Чим ці назви особливі?
Які ще смачні кольори ви знаєте (можете придумати)?
№4:
Теоретичний блок
ПРИДУМУЄМО НОВІ СЛОВА!
В очікуванні кур'єра Джмелик і Книжечка міркували, чим би їм іще зайнятися. Книжечка запропонувала своєму другові ще одну гру. Приєднуйтеся й ви!
З вірша вислизнули деякі слова, знайдіть їх на автобусі та доповніть його на місці пропусків.
Взувши правий черевик,
йшов по лісу: __________
трохи босим,
трохи взутим
сніговик ходити звик.
В місто видибав:
Овва!
________треба два!
Трохи босих,
трохи взутих
в місті славнім не бува.
Позаходив до крамниць,
накупив собі : _________
від смішного хула-хупа
до пахучих. ____________
Того є,
і сього є,
кожен хвалить щось своє,
тільки лівих черевиків
аніхто не . ___________
Правий зняв —
і на льоду
взув на ліву до ладу.
— Я до міста йшов у правім,
а назад у лівім йду!
Стільки клунків! А! _______
У маршрутку ледь уліз,
в право-лівім черевику,
вправо-вліво —
та й! __________
Олеся Мамчич
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: