Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Інклюзивна практика реалізації навчальної та корекційної роботи у закладах освіти
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». ТЛ: реалізм.
Урок:

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». ТЛ: реалізм.

13.04.2024
6 0
придбати урок
Ціна:

30 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка»" має на меті:

1. Ознайомити учнів з життям та творчістю Марка Вовчка:

  • Розкрити біографічні дані письменниці, звертаючи увагу на події, які вплинули на її формування як особистості та авторки.

  • Проаналізувати ранній період творчості, зосередившись на збірці "Народні оповідання", яка стала знаковою для української літератури.

  • Дослідити повість "Інститутка", яка розкриває тему життя української дівчини в умовах панського виховання.

2. Розкрити грань Марка Вовчка як перекладача:

  • З'ясувати, чому письменниця звернулася до перекладацької діяльності.

  • Проаналізувати її внесок у популяризацію творів зарубіжних авторів, зокрема Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема.

  • Оцінити майстерність перекладів Марка Вовчка, їхню роль у збагаченні української мови та культури.

3. Зрозуміти значення творчості Марка Вовчка для української літератури:

  • Визначити основні теми та ідеї творів письменниці.

  • Проаналізувати її художні засоби та прийоми.

  • Оцінити внесок Марка Вовчка у розвиток українського реалізму та становлення національної літератури.

4. Розвинути в учнів навички:

  • Аналітичного мислення та критичного оцінювання літературних творів.

  • Усного та письмового мовлення.

  • Порівняльного аналізу.

  • Роботи з джерелами інформації.

5. Виховати в учнів:

  • Повагу до української літератури та її творців.

  • Інтерес до читання та вивчення української мови.

  • Розуміння цінності культурної спадщини українського народу.

Очікувані результати:

Після уроку учні зможуть:

  • Розповісти про життя та творчий шлях Марка Вовчка.

  • Проаналізувати збірку "Народні оповідання" та повість "Інститутка".

  • Охарактеризувати діяльність Марка Вовчка як перекладача.

  • Оцінити значення творчості письменниці для української літератури.

  • Висловити власні враження від прочитаних творів.

  • Аргументовано відповідати на питання з теми уроку.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FtfnK74HYiNo%3Fsi%3Da9QsCcbcuRUaGY-F">https://youtu.be/tfnK74HYiNo?si=a9QsCcbcuRUaGY-F
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FFtlfT3m3zDE%3Fsi%3DFObjZhK2gtCxClDt">https://youtu.be/FtlfT3m3zDE?si=FObjZhK2gtCxClDt
Використані матеріали сайтів:
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fuk.wikipedia.org">https://uk.wikipedia.org
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2F">https://naurok.com.ua/
https://vseosvita.ua/
https://www.youtube.com/
https://www.youtube.com/watch?v=FtlfT3m3zDE
Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Цей вірш Тарас Шевченко написав на згадку про 24 січня 1859 року, день, коли вперше відбулася зустріч його з Марком Вовчком.

А у 1860 році Т. Шевченко надсилає письменниці рукопис поеми «Неофіти», свій портрет і примірник «Кобзаря» з написом «Моїй єди

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Завантаження файлу

Завдання №4 Завантаження файлу

Завдання №5 Завантаження файлу

Завдання №6 Завантаження файлу

Завдання №7 Завантаження файлу

Завдання №8 Завантаження файлу

Завдання №9 Теоретичний блок

Завдання №10 Тестування

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

30 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання»

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання»

1584

Аватар профіля Давидова Ксенія Сергіївна
Українська література
9 клас

91 грн

Урок позакласного читання №4.. Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».

Урок позакласного читання №4.. Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».

264

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Марко ВОВЧОК (Марія Олександрівна Вілінська). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів — людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

Марко ВОВЧОК (Марія  Олександрівна Вілінська). «Народні оповідання»; продовження  теми народного життя в повісті  «Інститутка». Антилюдяна суть  кріпосництва та солдатчини. Образи  персонажів — людей із народу та  панночки. Авторська позиція у творі.

241

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
9 клас

50 грн

Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла). ТЛ: пародія, алюзія.

Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла). ТЛ: пародія, алюзія.

300

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Стиль реалізм (продовження: у живописі,музиці)

Стиль реалізм (продовження: у живописі,музиці)

119

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Мистецтво
8 клас

25 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

349

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

391

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

346

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1217

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

118

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас