Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Відомості про М. Рильського прочитати за підручником на сторінці 209-210
Виразно читати вірші "Дощ", "Осінь - маля із палітрою пишною...", "Люби природу не як символ",
опрацювати питання на сторінках 210, 211, 212
Намалювати ілюстрації до поезій.
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Максим Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»). «Осінь-маляр із палітрою пишною…». Краса рідної природи та відтворення її засобами поетичної мови. Єдність людини і природи.
Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати…» Картини природи рідного краю в поезіях. Відтворення краси рідного краю засобами образної мови (метафора, епітет, персоніфікація).