Мета: закріпити знання про лінійну функцію та її графік, властивості; виробити первинні вміння будувати та читати графік лінійної функції; формувати вміння правильно і чітко висловлювати власні думки, формулювати математичні твердження;
Конструктор уроків
Мета: закріпити знання про лінійну функцію та її графік, властивості; виробити первинні вміння будувати та читати графік лінійної функції; формувати вміння правильно і чітко висловлювати власні думки, формулювати математичні твердження;
Щоб виконати успішно завдання дотримуйся таких правил:
- уважно читай умову завдання;
- не спіши;
- перевіряй обчислення, перед тим як записати відповідь;
Бажаю Успіху !!!
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Актуалізація опорних знань
Пригадаймо:
Функція, яку можна задати формулою виду
у = kx + b, де х — аргумент, k і b — деякі числа, називається лінійною функцією.
Графіком лінійної функції є пряма.
Наприклад: маємо функцію у= 0,25х - 1.
Щоб побудувати графік цієї функції спочатку складемо і заповнимо таблицю.
х | -8 | -4 | 0 | 4 | 8 |
у | -3 | -2 | -1 | 0 | 1 |
Позначимо на координатній площині точки, координати яких отримано в таблиці. За допомогою лінійки з’єднаємо позначені точки.
Особливості графіка лінійної функції
Графік функції у = kx + b утворює з додатним променем осі ОХ:
• гострий кут, якщо k > 0;
• тупий кут, якщо k < 0
Графік лінійної функції у = kx + b перетинає вісь OY в точці:
• з додатною ординатою, якщо b > 0;
• з від’ємною ординатою, якщо b < 0;
• з ординатою, що дорівнює 0, якщо b=0
Пряма пропорційність:
Функцію вигляду у = kx, де х - незалежна змінна, k — відмінне від нуля число, називають прямою пропорційністю.
Графіком прямої пропорційності є пряма, що проходить
через початок координат
.
Властивості лінійної функції:
1. Область визначення функції складається з усіх чисел.
2. Область значень функції для k ≠ 0 складається з усіх чисел; для k = 0 — лише з одного значення — числа b.
3. Графіком функції є пряма.
№2:
Теоретичний блок
Виконайте інтерактивну вправу:
Щоб виконати завдання в поле впишіть своє ім'я та прізвище.
Виконайте вправу.
№3:
Запитання
Яка із заданих функцій є лінійною функцією?
№4:
Запитання
Лінійну функцію задано формулою Укажіть коефіцієнти і цієї функції .
№5:
Вільне введення тексту
Функцію задано формулою . Не виконуючи побудови :
1. Знайдіть нулі функції;
2. З'ясуйте, чи проходить графік функції через точку .
№6:
Запитання
Не виконуючи побудови графіка функції , з'ясуйте ,які точки належать цьому графіку.
Розв'язання прикріпити в поле для кріплення файлу.
№7:
Вільне введення тексту
Графік функції проходить через точку . Знайдіть значення ?
№8:
Вільне введення тексту
Знайдіть значення ,якщо графік функції проходить через точку .
№9:
Вільне введення тексту
Побудуйте графіки функцій і в одній системі координат і знайдіть координати їх точки перетину.
Графіки функцій креслите в зошиті і прикріпляєте сюди його фото.
Якщо ти читаєш цей текст, значить ти виконав роботу.
Вітаю, Ти досяг Успіху!!!
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: