Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практикум зі створення вебквесту: від розробки до впровадження
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка». Замальовка життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова, їхня загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира.

Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка». Замальовка життєпису письменника. Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова, їхня загальна характеристика. Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира.

Українська література

Для кого: 5 Клас

25 проходжень

5 запитань

10.09.2022

1919

0

Вміст уроку:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Леонід Глібов. Прослухай цікаві факти з життя автора, прочитай про нього інформацію в підручнику, виконай завдання та отримай високий результат.

Завдання №1 Теоретичний блок

 Він був учителем батька Лесі Українки, і саму Лесю виховували на творах Глібова.  Любив доглядати за рослинами, тому його в дитинстві називали «квітчастим королем». «Здоров був, Льолику, квітчастий королику!» - таке вітання причепилося тоді до нього.  «Дідусь Кенир» - один із псевдонімів письменника. Кенир – це канарка, співоча пташка. Подейкують, що саме таку колись купив батько Глібова, тому його по-вуличному називали Кенир. Так став підписуватися байкар у журналі «Дзвіночок».  Байки Глібова за його життя забороняли перевидавати в Російській імперії, аргументуючи це тим, що його твори – це переклад байок російського байкаря Крилова. 500 збірок творів Глібова було спалено на книжковому складі в 1963 році

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Зараз ми завітаємо до Коломиї – унікального видавничого центру української провінції, де 1864 року започатковано світське українське книгодрукування та газетярство. Тут упродовж другої половини 19 і протягом 20 століть діяли 33 українські друкарні. У певні періоди історії рівень розвитку друкарства і книговидання в Коломиї стояв на другому місці після Львова. Саме тому в цьому невеликому місті встановили пам’ятник українській книзі. Ця книга вшановує пам'ять перших коломийських видавців братів Білоусів та символізує пошану до друкованого слова як основи цивілізації.

Завдання №4 Теоретичний блок

Літературний словничок.  Акровірш — загадка, відгадку на яку можна прочитати за першими літерами кожного рядка.

Завдання №5 Вільне введення тексту

11. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання.
 Спробуйте скласти кілька загадок про предмети, які вас оточують, рослини, тварини, природні явища. Намагайтеся дотримуватися основних ознак загадки.

Опис, який учні побачать після проходження тестування

03017tql-5bd7-223x226.jpg

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Очікувані результати: учень/учениця уважно слухає інформацію про життєпис Л. Глібова та акровірші й загадки у творчості письменника; вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення; стисло переказує інформацію про життя та творчість Л. Глібова; передає з використанням окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення; читає виразно (зокрема й напам'ять) авторські загадки; характеризує порушені в загадках проблеми; формулює тему та основну думку авторських загадок Л. Глібова; розпізнає основні художні виражальні засоби в загадках; висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження; збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності малих жанрів фольклору.

Рефлексія від 24 учнів

Сподобався

23 1

Зрозумілий

23 1

Потрібні роз'яснення

23 1
Рекомендуємо