Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюйте матеріал параграфа 17 або відеоурок
Отже, хоча з часів Київської Русі до нас дійшла лише незначна частка культурної спадщини, але навіть ті поодинокі витвори мистецтва свідчать про високий рівень розвитку культури. Під впливом християнства на Русі з’явилися нові види мистецтва: зведення мурованих християнських храмів, монументальний живопис — фрески і мозаїки, станковий живопис у вигляді ікон, книжкова мініатюра. Поширилася писемність і «книжна наука». Місцеві майстри за нетривалий історичний час змогли не лише опанувати ці види творчості, а й розвинути їх, створивши самобутнє обличчя мистецтва Київської Русі, яке вплинуло на мистецтво сусідніх народів і подальших віків. Зросла самобутня література, яка подарувала нам твори світового значення («Слово о полку Ігоревім» та ін.)..
№2:
Вільне введення тексту
1. Де на Русі можна було здобути освіту?
2. Коли відбувається розквіт книжної літератури? Назвіть найдавнішу книгу, яка збереглася до сьогодні.
3. Назвіть архітектурні памятки даного періоду..
4.Ким були Нестор, Алімпій, Агапіт?
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: