Конструктор уроків
Мета: ознайомити учнів із кімнатними рослинами, їх важливістю та користю для нашого життя.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
– Гуляючи зараз на вулиці, ви бачите багато квітів. Але настануть холоди, прийде зима, і тоді на вулиці не побачиш квітів. А люди хочуть милуватися квітами завжди — і влітку, і взимку. От і придумали люди вирощувати квіти в будинках, в кімнатах, де живуть. Та не тільки квіти, але й інші рослини. Ось і стали називати такі рослини, які вирощують у кімнатах будинку – «кімнатні рослини».
Діти розглядають фіалку, герань і клівію. Звертається увага на наявність кольорів, забарвлення, форму листків. Листя герані можна потривожити і понюхати, а потім пояснити, що рослина так захищається.
№2:
Теоретичний блок
Дидактична гра «Підійди до рослини, яку я назву»
– Підійдіть до найвищої рослини. Це герань.
Підійдіть до найнижчої рослини. Це фіалка.
Підійдіть до середньої за величиною рослини. Це клівія.
Один, два, три, до фіалки йди!
Один, два, три, до герані йди!
Один, два, три, до клівії йди!
№3:
Вільне введення тексту
Конструювання «Квітка в горщику»
– Викладіть геометричні фігури на їх місце, щоб вийшла квітка в горщику. З яких геометричних фігур складається горщик? (З квадрата). Скільки квадратів? (Один). З яких геометричних фігур складена квітка? (Коло й овали). Скільки кругів? (Одне коло). Скільки овалів? (Три овали). З якої геометричної фігури зроблено стебло? (З прямокутника). Скільки прямокутників? (Один прямокутник). З яких геометричних фігур зроблено листя? (З Трикутників). Скільки трикутників? (Два трикутника).
№4:
Теоретичний блок
Переглянемо невеличке відео
№5:
Теоретичний блок
Робота з підручником: Я досліджую світ (Гільберг, Тарнавська, Гнатюк, Павич) 1 клас 2018
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Погода. Спостереження за рослинами і тваринами: які рослини і тварини передбачають погоду. Причиново-наслідкові зв'язки в природі.