Конструктор уроків
Прочитайте теоретичний блок та виконайте завдання.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Звідки ми дізнаємося про події минулого?
На цьому уроці ви про це дізнаєтесь.
Вчені вивчають історію за всім тим, що залишила після себе людина: речі, будівлі, листи, світлини, відео, історії з життя, пісні і т.д.
Все те, що людина залишає після себе називається ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО.
Розгляньте нижче схему, яка розповідає, які історичні джерела бувають. Замалюйте її в зошит.
Історичне джерело може відноситись до декількох типів. Нижче розглянемо кожен тип історичного джерела.
Речові історичні джерела
Це всі речі, які залишилися після людини.
Писемні джерела
Це усе що написано літерами клинописом або ієрогліфами.
Усні джерела
Це все, що передається усно від людини до людини, з покоління до покоління.
Етнографічні джерела
Візуальні та аудіо джерела.
№2:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня.
№3:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня (перейдіть за посиланням).
№4:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня ( перейдіть за посиланням).
№5:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня.
№6:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня.
№7:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня.
№8:
Вільне введення тексту
Напишіть до, яких історичних джерел можна віднести це зображеня.
№9:
Завантаження файлу
Зробіть скріншот результату своєї роботи і прикріпіть до цього завдання.
Рефлексія від 38 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: