Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

"Інтернет речей"

Інформатика

Для кого: 7 Клас

42 проходження

2 запитань

17.10.2021

79

0

Опис уроку:

Доброго дня, учні! Сьогодні працюємо над новою темою та в кінці уроку проходимо підсумкове тестування. Запишіть,будь ласка, у зошит:

18 жовтня

Класна робота

Тема: Інтернет речей.

Завдання1: ознайомитись з теоретичним блоком та зробити конспект в зошит (записати лише те, що виділено жирним шрифтом!)

Завдання2: пройти підсумкове тестування

Домашнє завдання: повторити "Розділ 1. Електронне листування"

Завдання №1 Теоретичний блок

Інтернет речей - сукупність пристроїв, які оснащені датчиками, сенсорами, засобами передавання сигналів і підключено до глобальної мережі Інтернет.

Види датчиків: температури, освітленості, руху, вологості, тиску, швидкості, задимленості тощо.

Головна концепція Інтернету речейвиконання пристроями певних дій в автоматичному режимі без втручання людини.

Smart-технології - технології які забезпечують взаємодію об'єктів з оточуючим середовищем і які наділяють систему здатністю адаптації до нових умов та саморозвитку.

Умови для активного впровадження Інтернету речей:

  • дуже швидкісний Інтернет;

  • забезпечення інтернет-безпеки.

Технології Інтернету речей:

  • виконуючі пристрої;

  • засоби опрацювання даних;

  • засоби ідентифікації;

  • засоби вимірювання;

  • засоби передавання даних.

Датчики - пристрої, якими оснащуються об’єкти Інтернету речей для відстеження стану оточуючого середовища.

Контроллери - спеціальні пристрої, які призначені для керування зовнішніми пристроями комп'ютера або датчиками.

Вбудовані комп'ютери (мікрочіпи) - пристрої, які призначені для опрацювання та накопичення даних з датчиків.

Схема функціонування мережі Інтернет речей

Схема функціонування мережі Інтернет речей

Завдання №2 Тестування

Шановні учні! Перед тестуванням, будь ласка, повторіть конспект у зошиті! Бажаю успіхів!

17 жовтня
Інформатика
7 Клас
16 запитань
322 проходження
227

Рефлексія від 32 учнів

Сподобався

32 0

Зрозумілий

32 0

Потрібні роз'яснення

29 3