Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія проти стресу і тривоги: практичні інструменти для емоційного розвантаження освітян
»
Взяти участь Всі події
Урок:

: Інсценізація улюблених казок і віршів. Важливість імпровізації у грі. Створення простих медіапродуктів.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Ранкова зустріч «В гостях у казки».

А) Вітання. Учні одягають маски казкових героїв та вітаються з тим, хто стоїть ліворуч та праворуч, звертаючись, як до казкового персонажа, по колу.

Б) Побажання. Діти бажають один одному різні побажання.

В) Щоденні новини. Учні з’ясовують і діляться один з одним інформацією про:

- Який сьогодні день?

- Яке число?

- Як називається місяць?

- Яка пора року?

- Яку погоду ви спостерігали сьогодні по дорозі до школи?

- Хто знає, скільки градусів показували термометри вранці?

2:

Теоретичний блок

Г) Обмін інформацією.

- А чи знаєте ви, що таке казка?

- Які казки ви знаєте?

- Хто є героями казок?

- Хто ваш улюблений герой? Чому?

3:

Теоретичний блок

Робота в групах. Об’єдную дітей у групи, використовуючи LEGO, та пропоную намалювати на аркуші А4 героя із казки, підписати свої імена під роботою. Діти з інших груп відгадують героя та називають казку. Потім діти називають свої імена, які вони написали під роботою та називають літери, з яких складається їх ім’я.

4:

Вільне введення тексту

Словникова робота. Робота зі «Стіною слів».

А) З’ясування лексичного значення слів. Діти з’ясовують значення слів казка, герой, інсценізація, імпровізація.

Казка – це твір чарівного характеру, який розповідає нам про видумані події.

Інсценізація – це переробка твору для постановки на сцені.

Сцена – це місце, де виступають актори, співаки. Навпроти сцени сидять глядачі.

Імпровізація – це створення твору, казки у момент постановки, без попередньої підготовки.

5:

Вільне введення тексту

Запис слів у «Щоденники вражень». Діти передруковують слова у щоденники.

3. Гра-вікторина « У світі казок». Діти відгадують казку, про яку запиту вчитель.

--- З якої казки слова: « От баба так і зробила: витопила в печі, замісила яйцями борошно, що назмітала, спекла … і поклала на вікні, щоб простиг…». («Колобок»).

--- В чий будинок вдерлася коза-дереза? (Зайчика).

--- Хто вкрав Івасика-Телесика? (Змія).

--- На кого перетворилося гидке каченя? (на лебідя).

--- Курка, яка несе золоті яйця? (Курочка Ряяба).

--- З чого зроблений Буратіно? (З дерева).

--- З якої казки слова: На городі виростає, Восени велика стала. Дід почав усіх шукати: «Час красуню нашу рвати!» («Ріпка»)

--- Що в казці не вдалося зробити ні дідові, ні бабі, а лише маленькій мишці? (розбити яєчко).

6:

Теоретичний блок

. Інсценізація казки «Ріпка».

А) Розбір ролей.

Б) Інсценізація казки. У разі потреби вчитель читає текст казки та допомагає дітям у постановці, взявши на себе слова автора.

7:

Теоретичний блок

В одному чудесному селі жив коли давно-предавно чоловік, котрий мав жінку, внучку Марушку, собаку Жучку, кота Мурчика.

Коли наступила тепла весна, все навкруги зазеленіло, дід взяв лопату і пішов на грядки, скопав і посадив зернятко ріпки. Росла ріпка, росла, а дід за нею доглядав.

А коли прийшла золота осінь пішов дід ріпку рвати. Обійшов кругом неї, а вона така велика-превелика виросла, взяв дід за чуб ріпку тягне-тягне, а витягти не може. Пішов дід кликати бабу.

– Йди, поможи мені ріпку витягти!

Прийшла баба на город, взявся дід за ріпку, а баба за діда. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Пішла баба кликати на допомогу внучку Марушку.

– А йди, онучко, не сиди, ріпку вирвати поможи!

Прийшла Марушка на допомогу. Взявся дід за ріпку. Баба за діда, внучка за бабу, тягнуть-тягнуть, а витягти ріпку не можуть. Пішла внучка кликати собачку Жучку.

– А йди, Жучко, та поможи нам витягти ріпку?

Прибігла собачка ріпку виривати. От взялися: дід за ріпку, баба за діда, внучка за бабу, Жучка за внучку. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Побігла Жучка кликати кота Мурчика.

– А йди, Мурчику, та допоможи нам витягти ріпку!

Прибіг кіт, взявся за собачку, собачка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Пішов Мурчик кликати на допомогу мишку. Прибігла мишка, взялася за кота, кіт за собаку, собачка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-тягнуть, та як попадають, і ріпка зверху. А мишка плиг під ріпку і заховалася. От таку велику ріпку виростив дід у себе на городі.

І я там була, ту ріпку бачила, а хто не вірить, хай перевірить.

8:

Завантаження файлу

9:

Теоретичний блок

. Рефлексія. Підсумок уроку.

- Що таке казка?

- Назвіть казки, які вам подобаються найбільше?

- Які нові слова ви сьогодні дізналися?

- Що таке інсценізація казки?

- Які ролі ви сьогодні виконували на сцені? Чи сподобалося вам виконувати ролі на сцені?

- Що таке імпровізація?

- Що вам найбільше запам’яталося на уроці?

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Створення простих вебресурсів

Створення простих вебресурсів

232

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Різне
6 клас

33 грн

Створення простих вебресурсів

Створення простих вебресурсів

274

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

25 грн

"МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ"

"МИСТЕЦТВО ІМПРОВІЗАЦІЇ"

257

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Музика
6 клас

44 грн

Створення інтерактивної презентації "Мій улюблений куточок природи"

 Створення інтерактивної презентації "Мій улюблений куточок природи"

29

Аватар профіля Нікішина Катерина Іванівна
Інформатика
6—8 клас

60 грн

"ІМПРОВІЗАЦІЯ, ОБРОБКА В МИСТЕЦТВІ"

"ІМПРОВІЗАЦІЯ, ОБРОБКА В МИСТЕЦТВІ"

1058

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
7 клас

44 грн

Схожі уроки

Чарівні казки. А.Дімаров "Для чого людині серце"

Чарівні казки. А.Дімаров "Для чого людині серце"

1180

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас

Позакласне читання. Леся Українка "Конвалія"

Позакласне читання.  Леся Українка "Конвалія"

379

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Літературне читання
4 клас

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

571

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас

Читаємо із задоволенням щодня

Читаємо із задоволенням щодня

2712

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Літературне читання
4 клас

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

456

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас