Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Ранкова зустріч «В гостях у казки».
А) Вітання. Учні одягають маски казкових героїв та вітаються з тим, хто стоїть ліворуч та праворуч, звертаючись, як до казкового персонажа, по колу.
Б) Побажання. Діти бажають один одному різні побажання.
В) Щоденні новини. Учні з’ясовують і діляться один з одним інформацією про:
- Який сьогодні день?
- Яке число?
- Як називається місяць?
- Яка пора року?
- Яку погоду ви спостерігали сьогодні по дорозі до школи?
- Хто знає, скільки градусів показували термометри вранці?
№2:
Теоретичний блок
Г) Обмін інформацією.
- А чи знаєте ви, що таке казка?
- Які казки ви знаєте?
- Хто є героями казок?
- Хто ваш улюблений герой? Чому?
№3:
Теоретичний блок
Робота в групах. Об’єдную дітей у групи, використовуючи LEGO, та пропоную намалювати на аркуші А4 героя із казки, підписати свої імена під роботою. Діти з інших груп відгадують героя та називають казку. Потім діти називають свої імена, які вони написали під роботою та називають літери, з яких складається їх ім’я.
№4:
Вільне введення тексту
Словникова робота. Робота зі «Стіною слів».
А) З’ясування лексичного значення слів. Діти з’ясовують значення слів казка, герой, інсценізація, імпровізація.
Казка – це твір чарівного характеру, який розповідає нам про видумані події.
Інсценізація – це переробка твору для постановки на сцені.
Сцена – це місце, де виступають актори, співаки. Навпроти сцени сидять глядачі.
Імпровізація – це створення твору, казки у момент постановки, без попередньої підготовки.
№5:
Вільне введення тексту
Запис слів у «Щоденники вражень». Діти передруковують слова у щоденники.
3. Гра-вікторина « У світі казок». Діти відгадують казку, про яку запиту вчитель.
--- З якої казки слова: « От баба так і зробила: витопила в печі, замісила яйцями борошно, що назмітала, спекла … і поклала на вікні, щоб простиг…». («Колобок»).
--- В чий будинок вдерлася коза-дереза? (Зайчика).
--- Хто вкрав Івасика-Телесика? (Змія).
--- На кого перетворилося гидке каченя? (на лебідя).
--- Курка, яка несе золоті яйця? (Курочка Ряяба).
--- З чого зроблений Буратіно? (З дерева).
--- З якої казки слова: На городі виростає, Восени велика стала. Дід почав усіх шукати: «Час красуню нашу рвати!» («Ріпка»)
--- Що в казці не вдалося зробити ні дідові, ні бабі, а лише маленькій мишці? (розбити яєчко).
№6:
Теоретичний блок
. Інсценізація казки «Ріпка».
А) Розбір ролей.
Б) Інсценізація казки. У разі потреби вчитель читає текст казки та допомагає дітям у постановці, взявши на себе слова автора.
№7:
Теоретичний блок
В одному чудесному селі жив коли давно-предавно чоловік, котрий мав жінку, внучку Марушку, собаку Жучку, кота Мурчика.
Коли наступила тепла весна, все навкруги зазеленіло, дід взяв лопату і пішов на грядки, скопав і посадив зернятко ріпки. Росла ріпка, росла, а дід за нею доглядав.
А коли прийшла золота осінь пішов дід ріпку рвати. Обійшов кругом неї, а вона така велика-превелика виросла, взяв дід за чуб ріпку тягне-тягне, а витягти не може. Пішов дід кликати бабу.
– Йди, поможи мені ріпку витягти!
Прийшла баба на город, взявся дід за ріпку, а баба за діда. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Пішла баба кликати на допомогу внучку Марушку.
– А йди, онучко, не сиди, ріпку вирвати поможи!
Прийшла Марушка на допомогу. Взявся дід за ріпку. Баба за діда, внучка за бабу, тягнуть-тягнуть, а витягти ріпку не можуть. Пішла внучка кликати собачку Жучку.
– А йди, Жучко, та поможи нам витягти ріпку?
Прибігла собачка ріпку виривати. От взялися: дід за ріпку, баба за діда, внучка за бабу, Жучка за внучку. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Побігла Жучка кликати кота Мурчика.
– А йди, Мурчику, та допоможи нам витягти ріпку!
Прибіг кіт, взявся за собачку, собачка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-тягнуть, а витягти не можуть. Пішов Мурчик кликати на допомогу мишку. Прибігла мишка, взялася за кота, кіт за собаку, собачка за внучку, внучка за бабу, баба за діда, дід за ріпку. Тягнуть-тягнуть, та як попадають, і ріпка зверху. А мишка плиг під ріпку і заховалася. От таку велику ріпку виростив дід у себе на городі.
І я там була, ту ріпку бачила, а хто не вірить, хай перевірить.
№8:
Завантаження файлу
№9:
Теоретичний блок
. Рефлексія. Підсумок уроку.
- Що таке казка?
- Назвіть казки, які вам подобаються найбільше?
- Які нові слова ви сьогодні дізналися?
- Що таке інсценізація казки?
- Які ролі ви сьогодні виконували на сцені? Чи сподобалося вам виконувати ролі на сцені?
- Що таке імпровізація?
- Що вам найбільше запам’яталося на уроці?
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: