Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Прочитайте теоретичний матеріал:
Коли ми думаємо про інформаційні технології (ІТ), перше на думку спадають комп’ютери та Інтернет.
Вам важко уявити, що був час без комп’ютерів, мобільних телефонів та інших пристроїв. Ми спілкуємося з іншими за допомогою мобільних телефонів, чатів, форумів та електронної пошти. Ми використовуємо Інтернет для досліджень, розваг, спілкування, роботи та навчання.
Зараз нам не потрібно ходити до бібліотеки, щоб знайти інформацію та зробити домашнє завдання. У нас є постійний доступ до Інтернету у власних домівках. Так само підприємства використовують комп’ютери та Інтернет не лише для дослідницьких цілей, але й для збору та зберігання інформації. Їм більше не потрібно покладатися на папери, шафи та книги.
Технологія — відомості про послідовність окремих дій під час виготовлення деякого об'єкта, про потрібні для виготовлення матеріали, інструменти та обладнання.
Тобі це знайоме, наприклад з уроків трудового навчання. На уроках ви виготовляли різноманітні вироби з паперу, природних матеріалів, пластиліну тощо. Для їх виготовлення використовували різноманітні матеріали та інструменти, дотримувалися певної послідовності дій.
Існує багато технологій. Наприклад, технологія догляду за зерновими культурами, технологія випікання торта, технологія створення книжки, технологія створення картини, технологія створення телефону та багато іншого.
Важливе місце посідають інформаційні технології (ІТ).
Інформаційні технології описують особливості здійснення інформаційних процесів з використанням комп'ютерної техніки.
Існують такі види ІТ:
інформаційні технології опрацювання текстів;
інформаційні технології опрацювання зображень (малюнків і фотографій);
інформаційні технології опрацювання числових повідомлень;
інформаційні технології опрацювання звуку;
інформаційні технології опрацювання відео;
інформаційні технології передавання даних комп'ютерними мережами.
Із власного досвіду ти вже знайомий із деякими інформаційними технологіями. Напевно не раз ти робив фото та редагував його. Також в минулих класах ти вчився самостійно створювати власні малюнки, текстові документи та редагувати їх.
Кожен з вас вміє створювати відео, записувати на диктофон звуки, робити числові обчислення на калькуляторі, передавати деякі дані по мережі Інтернет. Тож ти безпосередньо знайомий із інформаційними технологіями.
В сучасному світі інформаційні технології посідають важливе місце.
У науковій сфері ІТ застосовуються для проведення уявних дослідів, які необхідні, якщо реальне дослідження дуже дороге, може зашкодити здоров'ю або взагалі неможливе. Наприклад, дослідження сонця, дослідження реакції організму на деякі препарати тощо.
У сфері виробництва ІТ застосовують для створення моделей та конструкцій майбутніх виробів. Це значно скорочує час виробництва і відповідно вартість товару.
У бібліотеках і лікарнях за допомогою ІТ зручно організували порядок за допомогою електронної бази даних книг, хворих, лікарів, лікарень та ін.
Для учнів і студентів ІТ дає можливість отримати відомості з різноманітних джерел у зручний спосіб. З часом виникла потреба у створенні навчальних, контролюючих, розвиваючих програм, яких на даний момент часу є велика кількість.
Зверни увагу!
ІТ застосовують для:
виконання обчислень, що потребують значних затрат часу;
створення комп'ютерних моделей об'єктів і проведення комп'ютерних дослідів;
забезпечення роботи різноманітних автоматів і роботів;
забезпечення зберігання та опрацювання великих обсягів даних;
забезпечення швидкого обміну даними;
керування промисловою та побутовою технікою з використанням убудованих комп'ютерів;
підтримки вивчення навчальних предметів і дисциплін;
організації дистанційного навчання.
Загалом, розвиток інформаційних технологій вплинув на сферу прибутку і працевлаштування, створивши нові можливості, розширивши ринок праці та забезпечивши перспективи для людей у пошуку роботи та кар'єрного росту.
№2:
Теоретичний блок
Перегляньте навчальне відео:
№3:
Вільне введення тексту
Виконайте інтерактивну вправу.
Скрін виконаної вправи прикріпіть до цього завдання.
№4:
Запитання
Установіть відповідність між зображеним пристроєм і його призначенням шляхом перетягування.
Створення аудіо- або відеозаписів
Виконання операцій над числами
Здійснює моніторинг фізичної активності людини
GPS Визначення поточного місця розташування пристрою на Землі
№5:
Вільне введення тексту
Практичне завдання
Завдання: провести міні-дослідження, які предмети побутової техніки, яка є у вас вдома, мають комп’ютери-невидимки (Зберіть інформацію, які предмети побутової техніки, якими ви користуєтеся, мають вбудовані комп’ютери)
Надрукуйте у поле нижче список предметів.
Рефлексія від 15 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.