Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок:

Інформація навколо нас.Дії з інформацією

14.02.2024
0 0
4 Клас

4

13

14

0

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

☺ - Доброго дня!
Сьогодні в нас знову цікавий урок,
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну збагачення й розвитку мови.
Хай всі володіють знаннями чудово!

Сьогодні ми з вами поговоримо про інформацію навколо нас та дії з інформацією

Всі ви дивитесь телевізор, слухаєте музику, читаєте книги Правда?
Кожного разу ви отримуєте з цих джерел певну інформацію. Ви обмірковуєте її, ділитесь нею зі своїми друзями. Інформація з давніх – давен є невід’ємною складовою життя кожної людини. З її допомогою ми пізнаємо світ, відкриваємо для себе щось нове. Отож сьогодні ми поговоримо про інформацію та її види. Коли ви на уроці слухаєте вчителя, то ви одержуєте нову інформацію. Якщо продзвенить дзвінок – то це інформація про те, що урок завершено. На перерві ви з’їли яблуко і отримали інформацію, що воно смачне, або навпаки – кисле. Читаючи цікаву книжку, дивлячись телевізор, ви дізнаєтесь про щось нове, - це теж інформація. Подивіться на парти, за якими ви сидите. Якого вони кольору?
Отож що ж таке інформація?
Інформація – це відомості про навколишній світ, явища, які в ньому відбуваються, і які може сприймати людина, тварина, і навіть комп’ютер.
Інформацію ми починаємо одержувати ще з колиски. Ми вчимося говорити, грати, читати.
Діти, а як ви думаєте, чи можливе спілкування з батьками, вчителями, друзями без одержання та обміну інформацією?
Будь – яка спільна діяльність людей не можлива без обміну інформацією.
Інформація створюється за допомогою повідомлень. Вони можуть бути усними (коли ви повідомляєте інформацію в процесі розмови) та письмовими (коли ви записуєте інформацію на аркуші паперу або на комп’ютері). Також повідомлення можна передавати за допомогою жестів, малюнків, знаків.
За допомогою повідомлень здійснюється обмін інформацією між людьми, між людиною і комп’ютером, між людиною і машиною.
З виникненням писемності повідомлення стали передаватися у вигляді рукописних текстів. Сигнали також передавали за допомогою димових багать. Вогонь запалювали на пагорбі, щоб дим було видно з далеку. Люди бачили його і знали про наближення небезпеки. Таким способом передачі повідомлень користувались наші пращури – Запорізькі козаки. Згодом був винайдений новий спосіб передачі повідомлень – телеграф, а потім, не так давно – телефон. Зараз передавати повідомлення дуже легко для цього використовують Інтернет, який доступний всім, навіть дітям.
Які є способи передачі повідомлень?
Передача інформації за допомогою жестів, умовних знаків, малюнків, а також передача повідомлень в усній та письмовій формі.
А як ми зараз передаємо повідомлення один одному?
В Інтернеті, через телефон, SMS повідомленнями.
Сприймання інформації
А які ж органи допомагають нам сприймати інформацію з навколишнього світу?
Очі, вуха, язик, ніс, шкіра.
Так! Яку інформацію ми отримуємо за допомогою очей? Бачимо що відбувається навколо нас, можемо спостерігати явища природи, можемо впізнавати знайомих людей, читати цікаві книги.
Яку інформацію ми отримуємо за допомогою вух?
Розрізняємо голоси людей, слухаємо музику.
А яку ж інформацію ми отримуємо з допомогою носа?
Відчуваємо запахи, можемо відчути аромат квітів, парфумів.
Яку інформацію нам допомагають розпізнати шкіра та язик?
Язик допомагає нам відчути смак їжі, а шкіра – допомагає відчути тепло, холод, відчути гладка поверхня, чи ні.

Завдання №2:

Теоретичний блок

Продивіться відео по темі

Завдання №3:

Вільне введення тексту

Дайте відповідь на запитання

1.Які дії можно виконати з інформацією?

2.Які ви знаєте пристрої для отримання повідомлень?

3.Що використовують для збереження повідомлень?

Завдання №4:

Завантаження файлу

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

6 1
Рекомендуємо

Урок 5. Інформація та повідомлення

Урок 5. Інформація та повідомлення

132

Аватар профіля Намистюк Марина Павлівна
Інформатика
5 клас

20 грн

Етнографічні джерела інформації

 Етнографічні джерела інформації

257

Аватар профіля Філоненко Максим Романович
Вступ до історії
5 клас

25 грн

21 грн

Урок№8 Пошук інформації в мережі Інтернет

Урок№8 Пошук інформації в мережі Інтернет

219

Аватар профіля Шеіна Анна Анатоліївна
Інформатика
5 клас

20 грн

Розміщення графіки, аудіо-інформації на веб- сторінках

Розміщення графіки, аудіо-інформації на веб- сторінках

133

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Професійна освіта
11 клас та II курс

75 грн

Інструктаж з БЖД. Повідомлення і дані. Текстова, графічна та цифрова інформація.

Інструктаж з БЖД. Повідомлення і дані. Текстова, графічна та цифрова інформація.

282

Аватар профіля Шаповал Тетяна Сергіївна
Інформатика
4 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

814

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

610

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

804

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

208

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

294

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас