Урок на тему «Етикет електронного листування. Правила безпечного електронного листування. Спам та фішинг. Робота з чатом GPT – ознаки фішингу. Яка поведінка під час спілкування є чимою» має важливе навчальне та виховне значення та включає кілька ключових аспектів:
Формування навички електронного листування : вчаться правильно складати електронні листи, дотримуючись етикетку. Це включає формулювання теми, звернення, ввічливість у спілкуванні, правильну структуру повідомлення, завершення списку тощо.
Безпека в онлайн-комунікації : урок покликаний навчити учнів захищати свої дані під час електронного листування. Учні дізнаються про важливість створення сильних паролів, відкриття відкриття відкритих файлів або посилань, які допоможуть захистити себе від спаму, фішингових атак та інших кіберзагроз.
Розпізнавання фішингу : виробництво елементом уроку є навчання розпізнаванню рибальських листів, які намагаються отримати конфіденційну інформацію (наприклад, паролі або платіжні дані). Учні вивчають, як розпізнавати враження електронні листи та повідомлення, що створюють загрози безпеці.
Культура спілкування в Інтернеті : урок розвивати навички чогось та етичної поведінки під час онлайн-комунікації, що включає в себе увагу до співрозмовника, уникнення образливих висловлювань, вміння вчасно відповідати на листи тощо.
Ознаки фішингу за допомогою GPT : учні вивчають сучасні засоби розпізнавання фішингу, в тому числі за допомогою чат-ботів, таких як GPT. Це також розвиває їх навички роботи з новітніми вдосконаленими технологіями для власної безпеки.
Навички захисту від спаму : учні дізнаються про спам — небажані рекламні чи шкідливі повідомлення, та як уникнути їх впливу, наприклад, через налаштування електронної пошти або використання фільтрів.
Таким чином, цей урок спрямований на розвиток практичних навичок електронного спілкування, підвищення інформаційної безпеки та формування етичної поведінки в онлайн-просторі.