Урок музичного мистецтва створений для дистанційного навчання за підручником Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової інтегрованого курсу для 4 класів закладів загальної середньої освіти видавництво. - Харків: Вид-во "Ранок", 2021
Конструктор уроків
Урок музичного мистецтва створений для дистанційного навчання за підручником Т. Рублі, І. Мед, Т. Щеглової інтегрованого курсу для 4 класів закладів загальної середньої освіти видавництво. - Харків: Вид-во "Ранок", 2021
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Народна пісня... Не страшний їй час!
У ній звучання рідні й позитивні...
Вона живе у кожному із нас,
Мабуть-таки, на генетичнім рівні.
Пісня... Хто не був зачарований нею! Це душа народу, це безмежне поле, засіяне зерном історії і заквітчане людськими надіями, це любов до Вітчизни і ненависть до її ворогів. Вона пахне весняними дощами, синіми льонами, запашними чорнобривцями, материнськими теплими долонями.
№2:
Теоретичний блок
Українське народне мистецтво неможливо уявити без жартів та сатири. Найулюбленішим жанром народних пісень українців є жартівливі пісні.
Жартівливі пісні виділяються в окремий жанр української народної пісенності. В них висміюються сімейні стосунки та взаємини, риси поведінки й зовнішності. Головне значення в жартівливих піснях має саме текст. Пісні виконуються на вечорницях, гулянках, розважальних зібраннях, на вулицях.
За характером виконання, жартівливі пісні виконуються у швидкому темпі, мають життєрадісний та танцювальний характер.
Жартівливі пісні – це пісні, в яких у гумористично-розважальній формі відображаються різноманітні життєві явища та стосунки між людьми.
№3:
Теоретичний блок
Композитор М. Калачевський використовував та обробляв теми українських народних пісень, коли працював над симфонією, згодом її назвали - «Українською симфонією». На жартівливій пісні «Дівка в сінях стояла» побудована друга частина симфонії. Послухайте фрагмент з цієї частини та пісню.
Слухання музики
Друга частина "Української симфонії" М. Калачевського
Прочитайте за підручником (с. 27), що означає обробка народної пісні.
№4:
Теоретичний блок
Гарним прикладом жартівливої пісні є пісня «Ой під вишнею, під черешнею». Послухайте її, а потім заспівайте в характері. Інсценуйте пісню.
Вокально - хорова робота
Прослухайте пісню, спробуйте її проспівати.
№5:
Теоретичний блок
Опрацюйте матеріал підручника с. 28-29.
Розгляньте картину І. Репіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану".
«Лист козаків турецькому султанові» — апокрифічна письмова пам'ятка історії козацтва, відома в різних варіантах українською, польською та російською мовами. Написана як відповідь козаків на вимогу османського султана здатися без бою, де козаки рішуче відмовляють і глузують із султана та його війська.
№6:
Теоретичний блок
Уміння українців жартувати дотепно показано в мультфільмах.
№7:
Теоретичний блок
ВІДПОЧИНЬ. ВИКОНАЙ РУХАНКУ:
№8:
Теоретичний блок
Перегляньте майстер-клас
Виконайте завдання у альбомі с. 13, намалюйте улюблену пригоду про козаків.
№9:
Теоретичний блок
Вони подарували нам можливість поринути у чарівний світ веселих і жартівливих іграшок. Усі їх образи створені з любов'ю, з невичерпною мудрістю.
№10:
Теоретичний блок
Скористайся майстер-класом, зліпи фігурку козака.
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: