Урок:

Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю (2)

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

СЛАВА УКРАЇНІ!

ДОБРИЙ ДЕНЬ!

П'ятнадцяте травня

Дистанційна класна робота

Драматичний етюд «По дорозі в Казку». Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю

Сьогодні ви:

удосконалюєте навички роботи із художнім текстом;

аналізуєте, порівнюєте події у літературному творі із сучасністю;

висловлюєте свою громадянську позицію;

вчитеся бути толерантними;

вчитеся йти до своєї мрії;

удосконалюєте вміння у написанні вільного есе.

2:

Вільне введення тексту

Згадайте початок драматичного етюду "По дорозі в Казку" і доведіть, що там яскраво змальований факт булінгу.

  1. Назвіть того, хто піддавався булінгу.

  2. Визначте, хто вдавався до булінгу у відношенні до визначеного у першому пункті героя.

  3. Вкажіть, за що над героєм насміхалися інші дійові особи твору.

  4. Наведіть цитати булінгових фраз.

  5. Опишіть, як герой реагував на кпини, насмішки та фізичне насилля (використайте цитати).

3:

Вільне введення тексту

Перед вами уривок із тексту твору:

— Ми підем з ночі.

— Ми вийдем з лісу.

— Ми вгледим ранок.

— Ми вгледим сонце.

— Ми вгледим день.

— Ми вийдем з лісу.

Чому для учасників спілкування таким вагомим було те, що вони зможуть побачити?

Спробуйте подивитися на це питання з двох ракурсів: буквального контексту життєвої ситуації та філософського.

Спроєктуйте уривок на події сьогодення, пов'язані із воєнними діями.

4:

Вільне введення тексту

Перечитайте першу картину твору і в поле для відповіді впишіть висловлювання головного героя про те, куди і навіщо він веде людей.

Текст можна прочитати за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6072&page=2

5:

Вільне введення тексту

З яким твором із вивчених у 10 класі можна провести паралель до етюду "По дорозі в Казку"?

Аргументуйте свою думку.

6:

Вільне введення тексту

Напишіть вільне есе за темою: "Брати мої! Де жертви, там і перемога, і всі ви знаєте, що нас чекають жертви" на подіях, що відбуваються в Україні зараз. Використайте паралель із твором щодо ціни цієї Казки (перемоги над рашизмом).

7:

Теоретичний блок

Дякую за співпрацю!

Разом до перемоги!!!

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю

Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю

192

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

213

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10—11 клас та I—II курси

20 грн

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

207

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас та I—II курси

20 грн

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина

483

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Життя і творчість, громадська і політична діяльність ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

Життя і творчість, громадська і політична діяльність ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

234

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

502

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

561

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

545

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1739

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

231

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас