Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
СЛАВА УКРАЇНІ!
ДОБРИЙ ДЕНЬ!
П'ятнадцяте травня
Дистанційна класна робота
Драматичний етюд «По дорозі в Казку». Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю
Сьогодні ви:
удосконалюєте навички роботи із художнім текстом;
аналізуєте, порівнюєте події у літературному творі із сучасністю;
висловлюєте свою громадянську позицію;
вчитеся бути толерантними;
вчитеся йти до своєї мрії;
удосконалюєте вміння у написанні вільного есе.
№2:
Вільне введення тексту
Згадайте початок драматичного етюду "По дорозі в Казку" і доведіть, що там яскраво змальований факт булінгу.
Назвіть того, хто піддавався булінгу.
Визначте, хто вдавався до булінгу у відношенні до визначеного у першому пункті героя.
Вкажіть, за що над героєм насміхалися інші дійові особи твору.
Наведіть цитати булінгових фраз.
Опишіть, як герой реагував на кпини, насмішки та фізичне насилля (використайте цитати).
№3:
Вільне введення тексту
Перед вами уривок із тексту твору:
— Ми підем з ночі.
— Ми вийдем з лісу.
— Ми вгледим ранок.
— Ми вгледим сонце.
— Ми вгледим день.
— Ми вийдем з лісу.
Чому для учасників спілкування таким вагомим було те, що вони зможуть побачити?
Спробуйте подивитися на це питання з двох ракурсів: буквального контексту життєвої ситуації та філософського.
Спроєктуйте уривок на події сьогодення, пов'язані із воєнними діями.
№4:
Вільне введення тексту
Перечитайте першу картину твору і в поле для відповіді впишіть висловлювання головного героя про те, куди і навіщо він веде людей.
Текст можна прочитати за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6072&page=2
№5:
Вільне введення тексту
З яким твором із вивчених у 10 класі можна провести паралель до етюду "По дорозі в Казку"?
Аргументуйте свою думку.
№6:
Вільне введення тексту
Напишіть вільне есе за темою: "Брати мої! Де жертви, там і перемога, і всі ви знаєте, що нас чекають жертви" на подіях, що відбуваються в Україні зараз. Використайте паралель із твором щодо ціни цієї Казки (перемоги над рашизмом).
№7:
Теоретичний блок
Дякую за співпрацю!
Разом до перемоги!!!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю
Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії
Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина