Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Корекція як один із основних напрямів роботи психолога закладу освіти
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Технології
  • Добір та обґрунтування конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення гердана. Визначення необхідної кількості матеріалів.

Добір та обґрунтування конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення гердана. Визначення необхідної кількості матеріалів.

Технології

Для кого: 10 Клас

0 проходжень

1 запитання

27.12.2021

124

0

Вміст уроку:

Завдання №1 Теоретичний блок

Урок

Тема уроку : Добір та обґрунтування конструкційних мате­ріалів, інструментів та пристосувань. Визначення необхідної кількості матеріалів.

Мета: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну; здійснювати економічне обгрунтування проекту. Розвивати економічне мислення, увагу. Виховувати допитливість та наполегливість.

Тип уроку: комбінований

СТРУКТУРА УРОКУ

І.   Організаційний  момент

Ø перевірка наявності учнів;

Ø перевірка готовності учнів до уроку;

ІІ.  Актуалізація  знань

Фронтальне опитування:

 Ø Визначте етапи розробки навчального дизайн-проекту.

 Ø Яких вимог слід дотримуватися під час добору матеріалів до дизайн-проекту?

III. Мотивація навчальної діяльності учнів

Перед виготовленням запланованого виробу необхідно з’ясувати, чи є даний проект економічно вигідним, чи є потреба в заміні окремих конструктивних елементів, технології виготовлення виробу в цілому, використаних матеріалів тощо. Щоб з’ясувати ці питання, проводять експертизу проекту.

IV.Повідомлення теми і мети уроку

Отже,сьогодні ми з вами розглянемо: «Добір та обґрунтування конструкційних мате­ріалів, інструментів та пристосувань.»

V. Вивчення нового матеріалу:

В основу розвитку людського суспільства покладене матеріальне виробництво, створення матеріальних благ. Виробництво матеріальних благ у кожній суспільно‑економічній формації має свої специфічні особливості, здійснюється за допомогою знарядь праці.

Процес праці включає три основні моменти:

• праця людини;

• предмети праці;

• засоби праці.

Праця людини — це змістовна, цілеспрямована діяльність людей, у процесі якої вони видозмінюють зовнішню природу, опосередкують, регулюють і контролюють обмін речей між собою й одночасно змінюють власну природу.

Предмети праці — це речі (об’єкти) природи, на які людина впливає в процесі праці, піддаючи їх обробці.

Предмети праці бувають двох видів:

• дані самою природою (наприклад деревина);

• ті, що підлягають наступній обробці (руда), їх називають сирим матеріалом або сировиною.

Засоби праці — це речі чи комплекс речей, якими людина впливає на предмети праці.

Що ж може стати джерелом данних для оцінки вашого виробу? (обговорення та підведення підсумків)

Основними джерелами даних можуть бути:

• відомості про аналогічні вироби. Зібрана по крихтах інформація може стосуватися матеріалів, компонентів, вузлів, дизайну, характеристик продуктивності;

• виробники та постачальники обладнання, які, зазвичай, із готовністю надають інформацію про його ціни й робочі характеристики. Іноді така інформація доступна через рекламні матеріали та Інтернет-сторінки компаній;

• компанії, що постачають матеріали й обладнання, є природнім джерелом інформації про склад, специфікацію, ціни, знижки тощо. Коли вимоги до матеріалів не відповідають зазначеним даним у прайс-листах, постачальники часто можуть надати розцінки або надійні калькуляції на ці матеріали.

Яким має бути виріб

Ґердан — дуже красива й нескладна у виготовленні прикраса, яку зможуть зробити власноруч навіть початківці. Виготовляти ґердан необхідно з якісного бісеру ретельно дібраних кольорів. Кількість кольорів залежить від орнаменту. Добирати колірну палітру варто під одяг, із яким плануєте носити ґердан. Окрім цього, важливо, щоб виріб був виготовлений акуратно.

Добір матеріалів, інструментів та пристосувань

Для виготовлення ґердана необхідні:

• станок для бісероплетіння або дерев’яна дошка

• голка для бісеру;

• капронові нитки білого кольору;

• ножиці;

• чеський бісер № 10 (колір добираємо залежно від виробу)

Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання робіт

1. Перед початком роботи підготувати робоче місце, прибрати зайві речі.

2. Роботу виконувати за достатнього освітлення.

3. Роботу тримати на відстані 25-30 см від очей.

4. Ножиці класти із зімкнутими лезами, гострими кінцями від себе.

5. Інструменти зберігати в коробці.

6. Не користуватися несправним інструментом, іржавими та зігнутими голками.

VІ Практична  робота «Розрахувати потрібну кількість матеріалів для роботи. Розробити схему»

6.1. Вступний інструктаж

Проводжу інструктаж про правила поведінки з певними видами матеріалів, розповідаю про техніку безпеки.

6.2. Поточний інструктаж

Слідкую за потреби за дотриманням правил техніки безпеки, проводжу поточні групові та індивідуальні інструктажі.

6.3. Заключний інструктаж

Підводжу підсумки практичної роботи, вказую на недоліки та найкраще виконання.

VІІ . Закріплення нового матеріалу:

Що нового ви дізналися на уроці?

Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де і за яких умов це може бути?

ІХ. Повідомлення домашнього завдання: Дібрати усі потрібні матеріали та інструменти для початку роботи над запланованим проектом.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0