Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Відгадай і запиши слово зашифроване в ребусі.
До слова добери споріднені слова.
Склади речення із зашифрованим словом.
№2:
Теоретичний блок
Прочитай вірш Наталі Орішко "ТРАВЕНЬ - ЧАРІВНИК"
Крізь золотаве тепле марево
Променів сонячних осяйного серпанку,
Із посмішкою щирою з-під лагідних повік,
Разом зі свіжим вітерцем
заглядає під мереживну фіранку
Син старший пізньої весни -
зеленоокий Травень-чарівник.
Під віртуозним змахом
його палички магічної
Вмить всі дерева, неначе наречені,
Вбрались в квітучі сукні рожеві й білосніжні;
Духмяні пахощі розвіяла черемха,
Каштани "свічки воскові"
"запалили" фантастичні,
Бузок мохрові китиці розкинув,
Простягли конвалії кришталеві дзвіночки
тендітні і ніжні.
Ліричні співи соловейка
вже чути у вітах смарагдових темного гаю,
І кування зозулі-мольфарки у лісі,
Що пророчить нам довгі,
щасливі і мирні літа;
З небес гучна симфонія
перших весняних гроз лунає, -
Від Травня чар уся природа
бринить, буяє й розквіта!
№3:
Вільне введення тексту
Випиши з вірша Наталі Орішко слова або словосполучення, які характеризують цей місяць.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практична робота: Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць. Аналіз рози вітрів.
2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”